❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

Fridas special!: My summer comics!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 augusti 2014 19:31

Fridas special!: When you visit a sick person Warning~

Friday special: My summer comics!

Antar att ni kunde tänka er fram att min serie som jag har jobbat med och skrev att den blev klar i veckan, skulle komma på fredag xD

Fixade ingen " friday special art" eftersom det kan blir lite krångligt~

Men ja, denna serien har jag hållit på nästan hela sommaren x,D

Jag är jätte nogran när jag målar! Och när det kommer till serier, oh herre gud vad jag kan ägna tid till det~

Jag älskar att måla serier <3

Jag är en sådan mäniska som kommer väldigt snabbt på nya storyn~

Det räcker att jag tittar på en film och jag kan hitta på en helt ny anime som jag blev då inspererad på av filmen >w<

Och här kommer en av minna "animer" som jag tänkte skulle kallas "happy smile" eller något sådant xD

I 4 år har jag planerat hela storyn~ 

Och skrivit ner manuset, och nu när jag läste igenom manuset så kommer jag ihåg denna scenen som jag tänkte ut! :D

Jag har redan skrivit en liten serie på alla karaktärer, som jag la ut för rätt länge sedan~

happy-smile/

OMG, KÄNNER NI TILL KARAKTÄRENA?

Jag har målat om nästan alla, likaså bytit namn~

Amanda- Lisa.

Linnus- Alex.

Tycker ändå att Amanda blev rätt likt, alltså hennes personlighet och så är ju lika ser man ju hoppas jag~

Och det var så svårt, jag skulle måla Mike handsome men, Alex!

Han blev ju bättre än Mike! >///<

Ni får klicka på bilderna och ni vill zoma in dom, och jag skrev den på engelska så alla kan förstå!

Så ni får googla om ni undrar var orden betyder xD

MEN NU SÅ SKA JAG SLUTA OCH HÄR KOMMER DEN!:

Page 1/4

 

OH MY GOSH, HUR LYCKADES JAG GÖRA DET DÄR HÅRET PÅ ALEX?

Page 2/4

 

NEEJ! Jag försörde Alexs ögon D: 

Page 3/4

 

Jag älskar att måla Lisa >w<

Page 4/4

 

Forgive me, Alex! Då får tyvärr hoppa över din kära basketboll träning Dx

Hoppas att ni gillade den! Kommentera vad du tyckte, detta hjälper mig otrolig mycket för att förbättra mig! :D

Gilla inlägget om ni vill att jag ska måla fortsättningen! ^^

See ya! 

 
 
Elsa :)

Elsa :)

29 augusti 2014 21:07

Verkligen sjukt bra! Kan inte fatta att DU har gjort det! Tyckte att serien var rolig! Gör fler, snälla! <3

http://elsacornelia.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 augusti 2014 19:53

Waaah, tack så jätte mycket~ Ska försöka fixa en andra del på den men, nu så är det lite ont om tid att måla den D:
But, Thank you ^^

 
Bakaneko

Bakaneko

29 augusti 2014 21:31

OMG jag älskar din stil ouo
Alla är så söta x'3

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 augusti 2014 19:55

OMG, THANK YOU! ;3;

 
Julia

Julia

29 augusti 2014 22:15

Äntligen får vi se! Det är ju så himla grymt!
Önskar att jag kunde måla -_-
Men helt ärligt, du målar jättegulliga karaktärer <3

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 augusti 2014 19:57

Sorry att du fick vänta så länge på serien D:
Jag är säker att du kan måla, alla kan måla! :D
Annars är det bara att träna, och så blir du bäst på det ^^
Tack så jätte mycket! *panda hug*

 
Marcus

Marcus

30 augusti 2014 06:09

Haha :O Den är asbra!

http://onlyadventuretime.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 augusti 2014 19:58

Wieeee, glad att du gillade den! :D

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

31 augusti 2014 12:10

TOO KAWAII >^<
alltså, när hon blir sådära scary xD
underbar~ >^<
ibland när du har såna för söta saker skulle det kunna passa bättre med en typ rastning (men raster är dyra så det är för när du publicerar den ~)
sen älskar jag hur alla reagerar~ fast när du gör den längre, tänk typ på att inte lägga in alldeles för mycket "I'm totaly stupid"-bilder(typ när de inte fattar och är söta och roliga~) för det kan bli ganska segt och kännas överdriivet i så fall~ varva med serious bounding mellan amanda och mike >^< och propably lisa x alex men jaa~
och sen tro jag det skulle funka med lite "backwards perspective" typ att man ser en karaktär snett eller rakt bakifrån för att fokusera på något annat i bilden~
och om man lägger lite "action streck" när lisa får ideer och kutar iväg med folk så tror jag hon ser lite seriösare ut~
men älskar deras ögon >^< och typ allt annat med >A<

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

31 augusti 2014 19:15

THANK YOU SO MUCH! >^<
Tänkte ochså att jag överdrev med alla dessa "I'm totaly stupid" och likså med alla " chibi style" men, i love to draw it x'3
You have right, lite action streck borde man lägga till så att allt kan bli en aning seriösare >.>
Tack för alla dina tips! Ska verkligen tänka på det när jag målar >////<
*panda hug ;w;*

 
Ingen bild

Linnea

31 augusti 2014 19:41

Tystnad
...







WAAAAAAAAAAAAAH! YEEEE! KRAM! TJOHO! DU ÄR BÄST! DU BLIR EN SÅ BRA MANGAKA NÄR DU BLIR STOR! WO! I LOOOOOOO-LOOO-LOOO-LOOOVE IT! *exploding*

『 ᗪ丨ᗪ丨』

1 september 2014 16:21

OMG, WAAAAAH AND WIEEEEE, THANK YOU SO MUCH!
* a big big panda hug*
Din kommentar gjorde hela min dag bättre ;3;
THANK u so MUCH friendo :,D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards