❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 juni 2015 20:31

Då var det dags att vifta med svenska flaggan genom fönstret och ge Sveriges nationalsång några hundra mer visningar på youtube antar jag C:
Men jag har inte gjort något nyttigt idag som vanligt, förutom att nu har jag börjar fangirla igen över horror RPG spel och sett på youtube när någon random human spelar Fleshchild & Red book~
Red book var ju rena kopian av The witch house men man kan ju inte klaga och Fleshchild var otroligt mycket bättre än man trodde~!
Det var som en blandning av yume nikki och .Flow men den hade en story och yes, hoppars verkligen att version 0.03 kommer ut i år så man får se vad som händer när hen får alla kroppsdelar C:<
...
Alltså jag hoppas verkligen att någon underbar fin fin människa förstår vad jag babblar om xD

De Kamisama kiss volymerna jag beställde borde komma på måndag och efter att ha läst dom ( V 9 & 10) så ska jag läsa resten på mangafox och WAAAAAH JAG ÄR SÅ TAGGAD C':
TAGGA LIVET MED EN MASSA NANAMI X TOMOE SHIP SCENER 8'D
THERE BETTER BE A LOT OF SHIP SCENS OwO
Ship....
...
Adventure time.
Jag är dödande av min fangirl right here ;u;
FINN X THE FLAME PRINCESS OHMYGOSH MY HEART IS ON RANIBOWS ;W;
Jag shippar inte Bubbelgum Princes och Finn, eller jo lite gjorde jag när BP blev mindre och var vid hans ålder för då var hon kawaii, men annars nope~~~~~~
BUT FLAME IS SO BADASS
GONNA BE A LOVER
>W<
Sådär ja, där fick vi dagens inlägg avklarat and i hope u like it C:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 juni 2015 21:24

GAAAAAH MITT HUVUD GÖR ONT

LITE FÖR ONT

NOT TREVLIGT AT ALL

Imorgon Är vi lediga från skolan och då så, adventure time like a boss >:D

MEN JAG HAR BARA KIND OF 3 SÄSONGER KVAR D:

Ska börja på säsong 4 av 6~

Kommer förhoppningsvis droga på adventure time tills sommarlovet börjar då jag ska börja på animen Hetalia och fairy tail~

Då minsann efter att ha sett dom kommer jag nog smälta in bättre i anime samhället xD

Sen så har jag beställt Kamisama kiss mangan (9 &10) som skickades idag från bokus och vi får hoppas att dom kommer så snart som möjligt c:

Idag var det ingen vidare dag, alla var kind of deprimerande och klagade oftas på små saker, nej det var inte en vidare dag imorgon men vi får hoppas att det blir det imorgon :3

Arg, klarar inte av att skriva mer för mitt huvud kommer få hjärtattack så vi lämnar över till en adventure time cosplay in the house video~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 juni 2015 19:31

Låt oss hoppas att det är bara jag som märker att de senaste inläggen är rätt sent.
Äh, det är nog bara jag :D
Jag har nu på allvar blivit 101% besatt av adventure time och man kan säga att det ända jag gör är att titta på den 8D
Och faila såklart
Som idag
Efter SO lektionen så gick jag som en hyfsat normal människa till mitt skåp, la alla mina böcker i ryggsäcken som ska hem och tar på mig jackan~
Men lite konstig för det var bara jag som betedde mig på det visset och ingen annan gick till skåpet för att ta sina stuff bara såg deprimerande ut D:
I mean, vi slutat ju nu så det var ju lite konstigt att det inte fanns någon glädje :C
Och Amanda gumman flumrade runt i korridoren tills hon kom and i was just wut are u doing? o.o
- Vart ska du?
Mattan frågade med en förvånad röst och blicken i hennes ögon gav en fundersam blick
- Va?
Sa Sandra helt obekymrad och visste inte att den mening skulle bli sagd...
- Vi slutar inte än! xD
Sa Matta och håller i sina engelska böcker och börjar skratta brutalt.
- VA!?!?
Mormor kunde inte bli mer deprimerande den engelska lektionen som kom och Matta kunde inte skratta mer än vad hon gjorde~
VISST BLEV DET INLEVELSEFULL MED MIN SVENSKA GRAMATIK C8
Men yes, det var hårt för mig och mycket sårsam.

...
Sårsam...
.....
Jag klarar inte av att säga denna meningen
Våra IPads
Sommar
Forever alone
,..
VI SKA LÄMMNA IN VÅRA IPADS TILL SKOLAN UNDER SIMMARLOVET
Dom vill döda mig
Mitt liv är på min Iphad
Och dom ska ta den
Dom ska ta mitt liv
Jag lider
BloggenRPGsenpaianimemangaadventuretimeyoutubean
imeaminosptitfymylifeisdead

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 maj 2015 21:48

Friday special!: 2 kawaii OTPs 4 me
SISTA FREDAGEN I SKOLAN IDAG INNAN SOMMARLOVET
YEY
TAGGA VERKLIGHETEN NU FÖR FÖRSTA GÅNGEN :D
Idag fyller min pappa år så jag fick ta en inlägg som jag gjorde på min Anime amino och ja, det får väl bli på engelska och hoppas ni hänger med i flowet C:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

http://aminoapps.com/p/ixakz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Well Hi there unicorns, potatoes, humans or what creature you and are! :D
Today I will show you some of my absolute adorable OTPs and ships who I just can't stop fangirl over~!
And well....You know...The feels
When you ship someone with a girl/boy who is still a "child" and a "adult"?
Well.
Hello there~ C':
Lolicon right?
Actually I don't know if I can even call this "Lolicon" cuz...I dunno the feels tell me that Lolicon isn't the right word xD
I don't really like that much Lolicon but I'm not a hater, and sometimes it happens that you ship someone who is older with a child right? xD
But you know, I don't really care cuz u ship whoever I want and here comes the ultimate kawaiiness OTPs :D
~ Sesshomaru X Rin ~
Anime & Manga: Inuyasha
This is far to cute for me, ohmygosh.
I was crying when I watched some of the shipping moments in Inuyasha.
If Sesshomaru don't want to marry me, Sesshomaru should marry Rin.
WHO CARES ABOUT THE AGE, FU*K THAT
I SHIP IT

Accelerator X Misaka
Anime & Manga: Toaru majutsu no Index & Toaru kagaku no raligun
THE KAWAIINESS
I CAN'T TAKE IT
I stalked so many times YouTube and when I find a video with these 2 I watch it while screaming.
So if u wonder what the sound was right now, it was me and my fangirl~

Garry X Ib
Game: Ib (RPG)
I love the game Ib.
And If Ib becomes a anime/movie/manga then I will die of happiness, but before I die I must seen anime/manga/movie Ib.
I love Garry and he deserves the best, Ib.
...
WAAAAAH I DYING HERE, NDEOJVWNDLJWCBJONWDJWD SO CUTE AND ADORABLE I JUST CAN'T TAKE THE FEELS ANYMORE

Anime amino: The fab otaku

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 maj 2015 19:50

Well, hi there~!
Tänkte att jag kunde berätta en liten skräck historia för er vad som hände igår på morgonen~
Om ni vågar läsa
Det skulle inte jag
Men det är ju jag som skriver
Så har inget större val
>n<
Jag sov, alltså jag sov brytalt djupt för jag sov ju och jag hatar på allt som väcker mig~
Klockan är ca 4 på morgonen och jag vaknar direkt för jag hör något snurra precis intill mitt öra D:<
Så jag trodde att det var någon som hade startad en gräsklippare eller en extremt stor fluga ._.
Okej, sen så vaknar jag igen klockan 6 med samma oskalade potatis anledning och kollar på gardinen och ser en skugga av en fluga
Ni fattar inte min blodtörst att mörda den flugan
Så jag chasande men failade och jag säg fortfarande inte hur den såg ut~
SEN VAKNAR JAG IGEN KLOCKAN 7 OCH JAG ÄR PÅ ALVAR FÖRBANNAD
LÅT MIG FÅ SOVA I LUGN OCH RO I 15 MIN TILL
xC
Och nu, denna gången lyckades jag ta livet ur...flugan...
På golvet låg en geting
Let me tell you this
Min livs största skräck är getingar, jag har inget imot spindlar så länge dom inte hatar på mig, insekter klarar jag väl av och jag har aldig sätt en orm xD
Men en geting
Alltså dom som har sätt mig och en geting har nog sett den absolut mest fånigaste och löjligaste sidan av mig
Mormor skojar inte
Livrädd.
OCH ATT EN HEL NATT SÅ VAR DET EN GETING I MITT RUM SIM KUNDE STICKA MIG VART SOM HELST, ÖGAT, ÖRAT,HALSEN, MUNNEN OCH WDJOVFKEJWKQHÖFJKÖQFEHGÖLJADFBÖKJEFQGHÖFLJQDWBGFEK
JÖHWÖDGKJ
Om jag skulle ha sett att det var en geting klockan 4, jag skulle då vara under mitt täckte helt isolerat och kristallklart vara stenvaken.
Det var fruktansvärt

Men ändå lite fascinerande att jag trodde att någon hade startat en gräsklippare klockan 4 xD
MEN NU TILL ANIME FANDOMEN :'D
Jag har kommit ikap den on-going animen Ore monogatari!!
DEN ÄR SÅ GO ;u;
Alla karaktärer är så GAAAAH GIVE ME A HUG och Takeo, om jag skulle kunna bli vän med någon i anime world skulle jag ha valt honom ;W;
Han är ju bara för snäll och gullig, skyddar sina vänner och gör alla glada C':
Nejmen det är ju omöjligt att inte älska honom för från ep 1-7 (det har bara kommit ut 7 ep än så länge) så är han ju en drömvän ;^;
SPOLIERS
-
-
-
Då när han räddade dessa två tjejer från branden som hade snackat skit om honom och han brydde sig absolut inte och sprang in i elden och räddade dom, för Yamato skull att hon inte skulle bli ledsen för hon var så glad på bilden hon skickade honom men hennes kompisar och man bara AWWWWWWW LET me giva a hug >W<
-
-
-
SEN SÄ ÄR SUNA SÅ FÖRBANNAD SNYGG
ALLTSÅ JAG SMÄLLTER IN BLAND HANS FANGIRLS
När hak skrattade åt Takeo för han såg ut som en stalker utanför dagiset och polisen pratade med honom och det var ju så att någon creepy gubbe var ute efter små barn och han vaktade dem C':
DET ÄR EN EXTREMT LITEN SPOLIER FRÅN EP 1 SO DON'T WORRY >u<
Och så det där skratten han gav honom
Min fangirl själ
Nejmen jag klarar inte va detta.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 maj 2015 19:09

DET ÄR BRA DET

SVERIGE VANN EUROVISION 2015
WAAAAAH
SÅ STOLT ÖVER DIG MÅNS
Han förtjänar definitivt en kram
Btw, på tal om ingenting.
Geek Pride day.
Imorgon
I Skövde
30 kr
17.00-21.00
http://upplevskovde.se/gora/evenemangskalender/familj/geek-pride-day-pa-balthazar-25-maj/#
Mormor har för många tekoppar att välja bland.
OKEJ, DAGS ATT TA OM HELA KASSETTBANDET SÅ MAN HÄNGER MED I LIVETS KRETSLOPP~~>u<
Well well, jag fick reda att det fanns något som kallades " Geek Pride day" som är för nörd fandomare, en sådan som jag då c':
Det är kind of konvent typ eller en meetup för nördar som har olika fandoms xD
Och jag ringde genast till Farmor och Netta som fick stå ut med mitt Fangirlande oWo
Netta älskar ju harry potter och Ida avgudar, eller man kan säga att hon har offrat sin själ till böcker och jag frågade dem om de vilja följa med C':
Men sedan igår visade det sig att farmor inte kunde och Netta är jätte osäker och det ser ut som om jag får gå ditt forever alone ;n;
Och sedan idag vet jag bara inte vad jag ska ta mig till, om jag ska åka ditt eller inte och så är jag jätte orolig om det finns någon åldergräns and i just like WAAAAAAAAH D':
Men dock så tror jag att jag ska åka ditt ändå för det ser bara så trevligt ut C:
Och om någon av er vill stalka upp mig, i promise.
Ni kommer känna igen mig.
För vem går med en teddy mössa på huvud och en gubbtröja, och är extremt kort?
Pffft.
Mormor in the street

 

FÖRLÅT ATT NI FICK STÅ UT MED MINA FEELS PROBLEM D:

SKA GÖRA MITT BÄSTA ATT FIXA FRAM FABULÖSA INLÄGG I VECKAN ;W;


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 maj 2015 19:31

T-T-THIS IS CREPPY
SERRI SERRI
ELLER HUR SÄGER MAN
WAAAAAH
D':
Okej okej, en händelse i taget nu för annars tappar mormor sin tekopp.
Sin favorit tekopp som är röd med vita prickar
Den är urgullig
Man känner sig så förbannad söt med den muggen
Dock så har jag många för söta koppar i skåpet men jag kommer aldirg glömma av Rädisen, min andra röda tekopp med prickar.
Hade två
Med den ena försvann
Och lämnade Rädis #2 forever alone
R.IP Tekopp Rädis #1
....
ANYWAY TILL TEMAT~~~~~~~
SEN FÅR VI SÖRJA ÖVER RÄDIS #1
DET VAR SÅ HÄR
Att jag drömde, att jag var på eurovision och fick tredje platsen längst fram.
Men sedan kom det
När en människa öppnade sin mun hemma och sa att det var finalen idag.
Om ni hörde ett "OMG" skrik så var det nog jag.
För jag hade ingen aning att det var final idag
Och så drömde jag om det
Herrezeus det ser ut som om min dröm själ vet mer om världen än jag gör.
...
Det tyckte jag var obehagligt ok? x'D
Men skratta inte åt mormor
Barn, läs inte detta.
För nu är mormor seriös.
Jag ligger i min säng, klockan är kvart i 11 på natten, en vardag.
Och plötsligt ringer det på dörren.
Och i mitt rum så har jag ett fönster där man kan se vem det är som ringer på dörren.
Jag bara ligger där i sängen
Döende såklart.
Efter ett tag så kommer mamma ut ur sovrummet och frågade om det var någon som ringde på dörren för hon var osäker~
Sen kom pappa ner och sa att det var bara min imagination att det ringde på dörren.
Men jag hörde det kristallklart, som om the otaku god kom ner och tillåtit mig leva i the anime world.
Så ja, klockan är 10.45 på natten och någon ringer på dörren, och ett fönster bredvid mig där vilken stalker som helst kan se mig där i sängen och glo på mig.
Resten av den natten sov jag intill väggen och vågade inte kolla bakom mig.
The reality sure is creepy

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 maj 2015 18:48

Friday special!: En fabulous vår dikt
Jag och gumman, vi är bara för fabulösa när vi kommer till sådant.
Vår enhörning saga blev ju en tårrörd berättelse där en förbjuden kärlek mellan två enhörningar var förbjuden och sanningen bakom Hans & Greta sagan blev avslöjad~
Och nu slår Amanda & Sandra till igen
Med vår egna dikt
En fabulous vår.
Let the feels come.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Blommorna kommer
Mobilerna dör
Vi vandrar i skogen
Och hittar en pengarhög
Vi får syn på en regnbåge
Så klar och grann
Bredvid står en enhörning
Som väntar på adventure time
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag lyssnar på Spotify
I lugn och ro
I båten jag sitter som en slumrade ko.
Det börjar klia i näsan
Och jag nyser brutalt
Jag faller ur båten
Och ramlar på en svan
"Det var pollens fel" säger jag
Svanen vänder sig om
Så vacker hen var
Jag simmade fram och gav en hen en kram
Nu är du min, min svan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fåglarna kvittrar och kyrkklockorna ringer i en full publik
Alla shippar mig med svanen
Och fangirlar i hela salen
Jag är inte ensam som förra våren.
Jag tar en selfie och lägger upp på highscoren
Jag känner mig så populär
Nu när midsommar snart är här
Men jag lovar att nästa vår
Kommer bli samma som igår
Snälla vän, fäll inte en tår.
För jag som är enhörningen
Kommer hitta ett nytt spår
Men ta det lugnt lilla vän
Det är en vårgryning imorgon igen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards