❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 juni 2015 21:12

WELL, MÄNNISKAN LIDER JU IBLAND PÅ GRUND AV ATT EVA ÅT DET DÄR OSKALADET ÄPPLET OCH ADAM JUST LIKE SURE BAE :D

OCH SÅ KOMMER MAN TILL DESSA DAGAR SOM IGÅR

DÅ MAN FICK LIDA SIG IGENOM UTAN INTERNET

Så det blev inget inlägg igår but I'm here today och kram på er alla :'3

OCH IDAG KAN JAG STOLT SÄGA ATT DET ÄR FREDAG OCH JAG MINNS DET C8

Man får ju bättre och bättre minne varje vecka >w<

Pfft, vem försöker jag lura med mitt minne.

Den tjugofemte järnspiken (ordspråk u know) så har jag inte tid med någon friday special idag och jag lider med er.

It's my insperation

Ligger rätt lågt med de döda bläckfiskarna i havet :c

VAD HAR HÄNT DÅ I MITT MENINGSLÖSA LIV JO LET ME TELL YOU

Men innan jag tell you that så får man väl säga glad midsommar gott folk och varelser där ute 8D

Sverige bjuder ju på sitt bästa väder nu på midsommar som varje år, med lite vattenpölar som man kan halka och faila på när man dansar till små grodorna så därför stnnar jag nog hemma istället för har en feeling att om jag dansar runt midsommar stolpen eller vad det kallas my memory så kommer jag nog faila rätt brutalt...

MEN SPARA JORDGUBBARNA OCH VATTENMELONEN TILL MIG >:D

Och nu till alla er som hade ett inte så trevlig midsommar, eller bara failat rätt brutalt så har mormor något i kakskåpet som kommer så dig lite KJGFKSBHVJWSHJVKBHREIU nu :3

VARNING! OM DU ÄR EN FANGIRL SÅ SKA DU NOG HÄMTA LITE NÄSDUKARN TILL NÄSEBLODET CUZ OHMYGOSH

POTATIS PÅ DIG KANEKI LET ME HUG MARRY U 

 

nejmen jag dog ju lite där

btw, det här är mitt liv ^^^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 juni 2015 20:30

HAIIIIIII ON YAAAAA SPARKEL SPARKEL HUMAN-CHAN 8D
Har inget att blogga om så detta kommer som en nybakad kanel bulle från ungene but från mitt hjärta <3
SOLEN LYSSER SOM ETT STORT S
SOM STÅR SOM DÅLIGT SAMVETE
Alla går bara runt och just like " I LOVE U SOMMAR" och här kommer jag.
Jadu sommaren hata nu bara inte för mycket på big babe.
För det är ju så här att denna varelsen som skriver detta inlägget är ju hemma och är fandomstuck och när solen kind of skriker ute "GÅ UT MED DIG DIN OSKALADE POTATOS FANGIRL" så blir man ju lite mommy give me a potatoes.
I mean man får ju dåligt samvete när man är inne och ute är det kind of 27+ och man ska ju ta vara på det men man vill ju stanna hemma vid all sin fandom för ute har man ju inte internet, eller så ser man inte skärmen helt enkelt som kan förstöra ens soliga dag.
;^;
Så när det regnar ute eller är kalt så hatar jag inte precis på det för då har man en ursäkt att stanna hemma :D
Känner att detta låter som om jag var en summer hater xD
MEN AA THAT'S THE REALITY MED SOMMAREN
THE TRUE HAS BEEN SPOKEN
Jamen jo vad ska jag skriva mera nu då ok i think i got this.
När jag var mindre ville jag vara Bolibompa program ledare.
Tror att man inte ska ge upp drömmen som det.
DET SER SÅ TREVLIGT UT I STUDION OCH I WANNA HUG THAT DRAGON
Ett problem blir ju för silvertejp (ordspråk) att vakna så tidigt.
Pfffft.
Hard dreams hard life
// Grandma likes potatoe 2015 citat

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 juni 2015 20:35

WAAAAAH FÖRLÅT JAG GLÖMMDE HELT BORT FRIDAY SPECIAL INLÄGGET PÅ FREDAGEN D:
KOM PÅ DET IDAG KIND OF KLOCKAN 00.45 OCH WAAAAH KJEBCJLSBXKJBDC GOMENE D':
Mitt minne är helt yey xD
De senaste dagarna så har jag kort och trevligt skrivit bara läsit kamisama hajimemashita mangan och nu så har jag läst ikapp den och KLSDBVKLSNCL DEN ÄR BRA.
MED HERREJÖSSES MAN KAN JU INTE VÄNTA PÅ ETT NYTT KAPITEL I AKURA-OH-SAMA ARC
SPÄNNINGEN STIGER JU BARA FÖR MYCKET
Ville inte spolia men i can't hold this feels.
-
-
-
VAD I FETAOST NANAMI NEJ BARA NEJ
Blev verkligen heartbroke när man fick höra att Nanami bara hade ett halvt år att leva men det västra var ju helt klart Tomeo och hans reaktion.
Heartbroken kan man ju säga ;^;
Men allt kommer ju ordna sig til slut men ärligt talat.
JAG VILL INTE ATT TOMOE SKA VARA EN MÄNNISKA >^<
DOM DÄR FLUFFIGA ÖRONEN OCH SVANSEN
LET THEM STAY
Detta kan låta rätt HEDERLIGAOST NOPE men kan inte Nanami bli en yokai? o.o
I know i know att hon är the human god men Nanami som en yokai skulle nog ändå bara bli för badass >///<
Helt ärligt hoppas jag att Nanami kan bli en trevlig yokai och totalt äga ut Tomoe med all badass istället att Tomoe blir en människa ;u;
För Tomoe vill ju dö tillsamans med Nanami livet ut men kan inte Nanami anpassa sig till Tomoes livslängd? >3<
Ett drömkapitel skulle ju helt klart vara när Tomoe och Akura-oh-sama har tredje fandom kriget och så kommer Nanami som en yokai (hon fick göra en deal med någon som ingen annan visste) in i serierutan in där och just like " I'M THE BOSS U POTATOES" " och Ohmy kan redan se Tomoes och Akrua aniskten när dom ser the extremly badass Nanami-sama och de båda måste samarbeta tillsaman som de gjorde förut för att få Nanami att lugna ner sina krafter~~~~
AJDOHCQDKLJCJLWDHPIXB DET SKULLE VARA SÅ AWESOMEEEEE SKDJCLK FANGIRL FANGIRL FANGIRL KYAAAAAAAAAAA >//////<
Det skulle vara epic ;u;
-
-
-
Det var på tiden så man äntligen fick in lite manga fandom in i inläggen :3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 juni 2015 20:00

Vi ska åka till Polen om ca en månad.
11 Juli.
Och stanna i 2 veckor.
När jag fick biljetten i min hand så grät jag nog lite för mycket av all glädje there
Dock var jag nära att faila när jag trodde att biljätten var en näsduk
We are going to Poland Pyon.
:'D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 juni 2015 19:56

DET DÄR MED SKOLAVSLUTNINGEN ÄR EN HÅRD TID FÖR MORMOR
FÖR MÅNGA FEELS SAMTIDIGT
D:
Alltså jag hänger inte med nu i livets cirkel, jag minns för väl förra skolavslutningen när alla grät sönder sig och mitt minne är ju fantastiskt dåligt och nu så är det sommarlov igen~
Vad är detta, sen så pratade prästen om bärbara datorer och Windows 2000 och allt möjligt tillagade hon i det fina talet och det lät som om det vore direkt från någon random sida från biblen med den dramatiska rösten ;^;
MEN HALOJ HÄR TRAFIK LJUSEN ÄR JU GULA OCH DET ÄR SOMMARLOV :'D
Och ohmygosh.
Så många kramar.
Lyckliglyckliga me c':
DETTA ÄR SÅ BAR FÖR MAN KAN BARA GÅ FRAM TILL EN RANDOM MÄNNISKO LIKNANDE VARELSE OCH GE EN KRAM OCH MAN BEHÖVER INTE GE EN FÖRKLARING ;W;
OCH SÅ VAR DET VARMT
För första gången :'3
Men we got a problem bro, det där med skol inläggen kommer det ju bli lite bris på de kommande månaderna xD
MEN DET ÄR LUGNT FÖR SOM SAGT THIS SUMMER
THE BEST
8'D
Jag har ju lite idér i mina potatissäckar som en helt kristallklar ny fandom, hetalia och fairy tail fangirl, Kanske åka med glädjetårar till Polen och så har vi något som förmodlingsvis kommer kallas fancyme snart C:
#TAGGA LIVET OCH PEPPA SOMMARLOV
MORMOR ÖNSKAR ER ALLA EN FRUKTANSVÄRT UNDERBAR TREVLIG SOMMAR C'8

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 juni 2015 21:17

Det var sista skoldagen innan skolavslutningen idag och RIP sandra och ipad-chan D:
Jag var deffinitivt med heartbroken i klassen att lämmna in ipad-chan :'c
I GONNA MISS YA BABE ;______;
Sen så hade vi bakset och bad idag och sedan kollade vi på filmen fast an furious 7 och så hade vi den där hemska inlämningen av ipads och betyg utdelning >n<
Känndes som om det var en hur lång dag som helst men kan inte fatta att det är sommarlov imorgon >-<
Men okej strunt i det nu går vi över till en helt annan sak
Vem är killen hos grannarna? O.o
Detta är inget skämt som jag brukar göra, this is the reality bro c:
Alltså jag tror verkligen inte han går i vår skola och waaah VEM ÄR DU FRÄMLING? D:
Så jag stalkade honom, jag var bara tvungen att veta vem han är >n<
Jag såg aldirg aniskten men to be honest, bakifrån såg det väl ut som en trevlig människa xD
Men jag är ju bara tvungen att faila då.
Serisöt, tvungen.
Jag är i altanen och försöker se på främlingen genom fönstret innan jag känner något krypa på min hand
Jao, där kröp en insekt spindel gul svart liknadene förbi på handen och skrek " NOTICE ME SENPAI"
Och nope.
Jag fick hjärtanfall.
Och skrek, tror att det var första gången jag lyckades skrika som en äkta kvinna.
Och pfffft.
Fönstret var öppet.
DET VAR BARA TVUNGET ATT VARA ÖPPET ELLER? >/////<
Såja, det var det med stalking och främlingen xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 juni 2015 17:33

Alltså kan stolt säga att jag har hittant en av de bästa sidorna på nätet
Dock så är den på spanska
Så här måste mormor använda sig av sina extremt låga spanska kunskaper~
En horror RPG sida med information om några av de olika indie horror spel and i just like fuckyeah~~~~~
http://indiehorrorrpg.blogspot.se
SEN SÅ EFTER ATT HA KOLLAT PÅ MERMAID SWAMP KAN JAG STOLT SÄGA ATT JAG HAR ETT NYTT RPG OTP >:D
Fast så är det tsundere x tsundere så lite brist på Shipping scener men fanfiction är ju alltid vid fangirlens sida right? ;u;
RIN X SEITARO, MYUNICORNGOSH CUTENESS EVERYWHERE GONNA FANGIRL FOREVER >////////<

WAAAAAAAH DE ÄR SÅ FRUKTANSVÄRD SÖTA NEJMEN JAG ÄR DÖENDE HÄR AV CUTNESSSSSSSSSSS >////<
Men Det bästa OTP i RPG horror måste ju ändå vara Ib x Garry, man står nu inte bara ut med all sötness man får stå ut ;;;u;;;

Ber om ursäkt med mitt fangirl över horror RPG fandom xD



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards