❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 19 november 2016

/ BUY BUY BUY EVERYTHING \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 november 2016 14:19

/ 2 cool 4 school 2 lame 4 fame \
Jag hälsar på er.
Gaaah hela denna veckan har jag literally haft fullt up med nationella muntligt i matte och svenska, stort matte prov och även nästa vecka har jag VISA vecka så hade fullt upp med att fixa någonstans där jag kan jobba och slutade vid någon reklambolag och dollar store och nu ska den oskyldiga flickan gå ut i vilda världen.
Med det ville flicka förmedla att hon har noll koll hur bussarna går till stan och över lag
MEN DET FIXAR SIG HUEHUE LIKSOM HEJ GOOGLE MAPS BEKLAGAR OM JAG RADERADE DIG NÅGRA GÅNGER BUT I REALLY NEED YOU NOW ouo'
Mycket med skolan iallafall men nu är det fredag och låt oss andas ut och prata om annat trevligt eller hur vännen min~?
Så ta fram filten och ha tekoppen i närheten och låt oss glömma beskymerna för ett tag och bara vara c:


Jag har fixat en ny omröstning efter en evighet och frågan lyder vad ni skulle vilja att jag skriver om på bloggen, det är inte så att jag inte vet vad jag ska skriva om men det är ju ni läsarna som läser min blogg och det är helt enkelt vad ni vill ha mera av så skulle vara tacksam om ni deltar tackar tackar~


Jag mår bra, men visst finns det lite struggle med livet och familjen men man gör bara det man kan, saken är bara att jag bryr mig så otroligt mycket för andra i min omgivning och sätter dom alltid före mig själv,
T.ex vill jag inte att någon ska deppa ensam för jag vet själv hur jobbigt det är och jag vill hjälpa personen att må bättre men problemet är att jag själv sätter mig då för den personen och blir deppig, vi byter liksom roller för jag vill inte att personen ska må så och jag " tar över " det istället för att personen ska må bätter även om jag kanske själv inte mår så bra av det vet jag att jag kan hantera det bättre än den andra personen men problemet är att, när jag inte längre kan hantera det så kommer ingen och hjälper mig.
Jag brukar inte bry mig så mycket men ibland kan det bli rätt mycket och jag vill ju inte säga det till någon för då kommer dom gå runt och vara oroliga för mig and KNASKLDBDJS you get it nu lät det mycket mer dramatiskt än planerat sorry.
Jag har typ en obsession och älskar att se folk runt omkring mig glada men ibland så känner jag mig utanför det gör alla tror jag.
Welp, skönt att få ut det iallafall det är sådana tillfällen jag älskar att bloggen finns där man bara kan få ut sig random skit cx


Men nu får vi lämna det temat tycker ni inte så~?
ÅHHH JAAA VET NI VAD nej hur skulle ni veta VI HAR VUNNIT ETT SÅDANT VÄSTTRAFIK KORT GRATIS SÅ VI KAN UNDER 2 VECKOR ÅKA RUNT VÄSTAGÖTALAND AND ÅHHHH VET NI VART DETTA LEDER TILL?
GÖTEBORG I MITT HJÄRTA
Jag vet inte när men en resa till Göteborg är planerad i närmaste framtid och är så sjukt glad, även nu när julen är på väg så kan jag checka av presenterna ur listan, Åhh vad taggad jag är älskar så mycket Göteborg ;u;
Även tagga tagga 2017 men stranger things season 2, sherlock, game of throne I cri

Javisst ja, overwatch måste vi ju få i inlägget! oWo
Jag har spelat sombra and I'm totaly inlove även widowmaker och Phara är för tillfället bara de heros jag spelar xD
1 VS 1 mode däremot är jag inte så beroende i för det är så skrämmande när man inte vet vart personen gömmer sig och även spelade jag med en jäkla fegis som gömde sig i sitt rum och det var symetra så jag kunde inte ens komma in i rummet gaaah
Däremot 3 VS 3 är genialiskt c8


VÄÄÄäänta ja jag har anime.
Har kollat på anime yes I have mononoke that anime was so great.
Och nu kollar jag på Mob psycho 100% och den tillhör ju denna kategorin med " My hero academia" och " One punch man" och är på ep 8 and I'm enjoying it~!
Really epic som resten av denna kategorin och ska nog se resten av avsnitten när jag är klart med inlägget~
Även Yuri om ice verkar vara riktigt bra okok jag såg that spoiler med kyssen and I'm totalt såld, men det blir nog mer anime nu!


Jag har ju börjat på min miss peregrine's som är på polska och det komemr ta ttn bra tid att läsa igenom den men jag vill slipa på min polska och detta är det bästa sättet så sorry harry potter, men du får vänt....
OMG JAVISST JA IGÅR KOMMER JU DEN NYA FILMEN UT
IHHHHH HAPPINESS HAPPINESS SPARKLE ouo

Det blev ett långt inlägg men vi lägger punkt här, önskar er alla en riktig bra helg och så fixar jag något litet inlägg under helgen men ja, ha det så jätte bra och glöm inte omröstningen! c:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards