❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 11 november 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 november 2016 19:47

 

/ Att bo i Sveriges här års är som att bo i ett kylskåp med trasig lampa \
Well
Well
Well
Och vem var uppe hela natten i onsdags för att kolla på presidentvalet?
Kan meddela att det inte var värt det
Råkade även somna till i 35 min just när resultatet kom från Florida.
Good job, really.
Och i skolan var jag literally död och president talet var något jag väldigt gärna skulle vilja flip the table yes wery.

Guys, tittade vad jag hittade gosh why so perfect Benedict

Jag hälsar er
Jag mår inte toppen men ingen bryr sig ändå liksom man ger allt men får inget gaah
Orkar inte deppa för det har jag redan gjort tillräckligt idag 
Vad ska man skriva hmm BXBIJDBXOKXBJOJIB JO BH-SKANDALEN
VET NI VAD nej hur skulle ni veta
Det är så hemskt, det första vi har på torsdagar är idrott och för 2 veckor sedan innan höstlovet och idrottslektionen var slut och vi skulle byta om i omklädningsrummet så kunde inte en tjej hitta sin BH, hon letade överallt och andra tjejerna i omklädningsrummet letade ofc efter den men det var helt borta och detta hände henne förut också för några månader sedan, så hon har blivit av med två ( som tur hade hon reserv)
OCH NU I TORSDAGS FÖRSVANN TVÅ TILL 
Denna gången var två andra tjejer utsatta och ena tjejen hade en vanlig rosa BH men den andra hade en calvin klein BH som konstart sådär 600 kr ju och blev av med den.
Och så idag fick dom båda ett papper i deras skåp där det står " fin BH" 
Well, det finns en psykopat omkring oss 
Det är troligast att det är någon i klassen för det låter inte troligt att en främling kommer och tar dom, även så har alla ju olika storlekar så det är väl inte för att använda dom, så det måste vara riktat mot personerna så en psykopat pervo hater stalker I thinkoooo~
Och alla är överens att det inte är killarna i våran klass för alla...de skulle inte våga och alla ser så oskyldiga ut nejmen omöjligt.
Och även så är ju mobilerna där som ligger öppet på bänken och ipads som är ju definitivt mer värda men dom är ju kvar >->
Och om man nu är ett riktigt pervo skulle men väl ändå ta trosorna känner jag men nää, BH ska det visst vara.
Och att det händer bara vår klass mest troligt är att någon tjej i våran klass tar dom, vet inte om man inte har råd med egna eller bara att jävlas med personerna alla kollade igenom sina väskorna och ingen tog fel eller sådant och att vi rotar igenom varandras väskor är ändå lite privat känner jag~
Ja, detta är sant och det är helt sjukt man kan ju inte precis lägga sin BH i idrottshallen vid mobilerna för det

är ju ändå en BH~
Och om vi hela tiden filmar i omklädningsrummet liksom om det är någon i klassen så vet den personen ju att vi kommer filma asså detta är så sjukt
Även, har ni tänk hur otroligt dyra dom är?
Det är ju att bli av med 450 kr, om inte 800 like jag råkade köpa en BH som skulle kosta 600 men fick visst betala 800 och det är ju inte okej att sno något, nu kanske ni tycker att det är lite awkward att jag skriver här om BH men jag känner det är något de flesta tjejer har och kan sätta sig i denna situationen. 
Det är bara så äckligt usch fy



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards