❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 4 mars 2015

Cookie ninja

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 mars 2015 19:24

Nu ska jag ha ett bra start på ett inlägg~!
...
....
.......
Äh, det får jag göra en annan gång Cx
Välkomna alla unipan till dagens inlägg, hoppas att ni kommer ha det trevligt när ni läser detta och att ni inte kommer somna i allt lol
JA JUST DET DET HAR HÄNT NÅGOT UNDERBART IDAG SÅ JAG VAR NÄRA ATT GRÅTA GLÄDJETÅRAR
Nej, ingen ny bleckmossen eller att jag ska åka till Japan eller Närcon (än) för då skulle jag nog stanna hemma från skolan av all glädje :'3
Men jag lykades göra en kullerbytta
Alltså en perfekt nästan
JAG HADE BÅDA HÄNDERNA PÅ MATTAN OCH STÄLLDE MIG UPP EFTER KULLEBYTTAN OCH JAG KUNDE VERKLIGNE INTE FATTA DET
JAG VAR ÖVERLYCKLIG
TOG MIG NÄSTAN HELA LEKTIONEN FÖR ATT LUGNA NER MIN FANGIRLING ATT JAG ÄNTLIGEN LYCKADES
;W;
Sen så lever jag fortfarande efter kullerbyttan ;u;
Kunde det bli bättre eller?
Efter alla lektioner så klarade jag av det, ett steg närmare att bli en ninja >w<

Btw unipans, har börjar kolla på en ny anime~!
Otome Youkai Zakuro
Handlar om....
Äh, orkar inte leta upp OYZ animen på mal så ni får stå ut med min beskrivning >:D
Den handlar om halv demoner och militärer, som plötligt måste jobba ihop eftersom någonting i Japan hände och jag minns inte vad och fattar inte på engelska, något hände iallafall ok? xD
Men vi fortsätter~
Som sagt och alla människor är rädda och pratar skit om dessa "halv demoner" och vår huvudkaraktär Zakuro, som är en otrolig stor tsundere med en hemskt barndom ska jobba tillsammans med dessa tre män som kommer från militärer. Halv demoner och de tre männen från militärer ska ha en partner och delar upp sig och Zakuro hamnar med Kei. Som älskar att vara fabulös mot tjejer men ändå är han livrädd för demoner och sådant. Dessa ska skydda andra mot demoner och spöken som kommer fram!
Wow
Hoppas att ni fattade lite av storyn xD
Storyn är rätt simpel, det är en shoujo anime men inte en sådan vanlig bara det har action och visar lite blod~
Om man nu måste gämnföra den med några animer då får det bli Akatsuki No Yona och World is still beautiful >w<
Karaktärerna har väldigt olika personligheter och man ser dom tydligt så man kan ha en karaktär som man mindre gillar och en som man mer gillar eftersom egenskapen hos personerna är olika~!
KEI ÄR LITE SOM TAMKAKI FRÅN OHSCH, JAG ÄR ÖVERLYCKLIG
Men han når nog aldrig Tamakis nivå, men en bra början xD
Den är väldigt fint animerad förutom att killarna ser ut som tjejer, och då menar jag det nästan @-@
Och så är den lite creepy animerad för det finns en elefant som pratar och en dam som ska föreställa en varg, sorry men jag fick en chok när jag fick veta att damen var en varg o.o
Om ni kollar på den fattar ni vad jag babblar om xD
Men musiken för den delen är verkligen ett plus~^^
Några kanske är på gränsen till fåniga men ending låtarna är faktis bra (några av dom iallafall :3) och soundtracket är vackert på sitt egna sätt ^w^
Animen är ibland på gränsen att den kan bli lite fånig med all "bitter sweet love" eller whatever man kan kalla det x'D
Vi får se vad jag kommer tycka om den när den är slut då jag kan ta min slutsats :D
...
Alltså vad har hänt med mig
För första gången efter en evighet så fixade jag ett bra inlägg med både skolan och min fandom
Feel so proud :'D
Well, bye bye unipans~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards