❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

Friday special!: Question to My followers! 5#

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 januari 2015 20:20


Friday special!: Question to My followers! 5#
Whop whoop~
Ni läste rätt unicorns, det var en gång någonting som kallades QTMF i fridays special taggarna men blev bortglömd och forever alone, men nu så är den återupplivat och kommer leva lyckligt i alla sina fredagar~
Mycket vackert x'D
Minns ni än vad eller hur man gjorde det? Well, det är simpelt so No worries bro :3
Så här kommer det se ut:
Jag ställer frågor till er och ni svarar genom att kommentera! 
Tex:
Qusetion 1: Hur mår du?
Då skriver ni siffran på frågan. 
Tex:
1: Jag mår bra.
Om ni inte vill svara på en fråga så skriver ni " inga kommentarer"
Jag har även "alternativ frågor" på några och ni kan svara på båda eller bara 1 :3
Och när ni kommenterar in era svar så kommer jag ju svara på dom så som vanligt xD
NEJ MEN NU KÖR VI UNICORNS! 8D
 
Question 1: 
Favorit bok/böcker?
 
Question 2:
Favorit ord?
 
Question 3:
Din första kändis crush? ( fangirl question )
 
Question 4:
J-pop eller K-pop?
~Alternativ fråga~
Question 4:
Bästa Disney filmen?
 
Question 5:
Det hemskaste du har ätit?
 
Question 6:
Har du åkt skidor?
~Alternativ fråga~
Question 6:
Yaoi eller Yuri?
 
Question 7:
Vem skulle du vilja cosplaya?
~ Alternativ fråga~
Question 7: 
Bästa youtube kanalen?
 
Question 8: 
Dröm färgen på ditt hår (rosa, blått, vitt men lila slingor mm)
 
 
Question 9: 
Bästa Ghibil studio filmen
~Alternativ fråga~
Bästa veckodagen?
 
Question 10:
Vill du ha mera serier på bloggen?
 
NI BEHÖVER INTE VARA SÅ SERIÖSA, RANDOM GÅR ALLTID LIKA BRA EFTERSOM VI GILLAR RANDOMNESS 8D


 
 
Julia

Julia

16 januari 2015 23:54

Question 1:
Favorit bok/böcker? - Jag har typ hur många som helst men... jag antar att t. ex clockwork angel och Bläckhjärta är några av mina favoriter.

Question 2:
Favorit ord? - Jag gillar ordet 'puffigt'? Nej men, jag gillar det franska ordet för liten, 'petite' väldigt mycket :)

Question 3:
Din första kändis crush? ( fangirl question ) - alltså i verkliga livet? Det var Orlando Bloom ^////^

Question 4:
J-pop eller K-pop? - NEEEJ! Jag älskar båda.... men jag antar att jag lyssnar på mer J-pop...
~Alternativ fråga~
Question 4:
Bästa Disney filmen? - Alltid när jag får den här frågan kommer jag tänker jag bara på alla prinsessa-filmer, men Pirates of the Caribbean är också disney, så den blir det! (annars är min favvo-prinsessa Mulan~)

Question 5:
Det hemskaste du har ätit? - Hmm, vet inte om det räknas eftersom man tekniskt sett dricker det men: Dukoral (det man dricker innan man ska åka utomlands; för att inte bli sjuk) Det smakar, helt ärligt, bajs.

Question 6:
Har du åkt skidor? - Ja! Jag älskar att åka skidor! Förutom att jag får onaturligt ont i fötterna av pjäxor så jag kan oftast inte åka så länge TT-TT
~Alternativ fråga~
Question 6:
Yaoi eller Yuri? - YAOI FOREVEEEER! Trots att yuri också är gulligt~

Question 7:
Vem skulle du vilja cosplaya? - Fem!England från Hetalia, som jag SKA cosplaya på Närcon ^///^
~ Alternativ fråga~
Question 7:
Bästa youtube kanalen? - BestAmvsOfAllTime, helt klart!

Question 8:
Dröm färgen på ditt hår? - Alltså, det skulle vara hur coolt som helst att ha helblått hår, men eftersom jag är för rädd för att färga det så extremt (har hört att blå färg är extra jobbig) så planerar jag inte att göra det i framtiden. Däremot har jag prövat rött hår en gång, och planerar att göra det igen då det var jättesnyggt! O3O

Panda-hugs ^-^

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

18 januari 2015 21:10

PUFFIGT OCH PETITE LÅTER JU BARA FÖR KAWAII >w<
Att jag inte tänkte på det förut ;w;
Hållet totalt med dig 101%, Pirates of the Caribbean är den bästa Disney filmen ever C':
Jag älskar den bara för mycket~
Bestamvsofalltime kanalen är awesome, jag kan bara inte fatta hur man kan göra det så amazing som dom gör det >///<
Waaaah! Du skulle se jätte fint ut med blått hår! :'3

 
Nelly

Nelly

16 januari 2015 23:58

1. Fairy Tail
2. kommer inte på något favoritord haha ):
3. Danny saucedo HAHAHAA
4. K-pop
5. FISK
6. Yaoi
7. juvia Lockser från Fairy tail och Tomoyo från Clannad.
8. BLÅ
9. Howl's moving castle eller Spirited away.
10. yeesh c:

http://nekomimichan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

18 januari 2015 21:14

Howl's moving castle och Spirited away ;u;
So many feels ;w;
Tack så mycket att du var med och kommenterade C:
Panda hugs ^^

 
Ingen bild

nellieloveoliverwood

17 januari 2015 09:40

1 hp ofc
2 hahahah vet inte c;
3 ooooh det måste varit en i kalleanka, omg jag tyckte han va så söt. Eller Andreas Waise :B
4 vet inte... björnbröder kanske, pretty sure att det är en disney film xD
5 dendär chingchong grejen som var som gelé, uew
6 ah
7 POPZ nä skämta marelpettg eller anty
8 alltså rosa vore ju ascoolt, typ ljusljusrosa, eller ljusblått. ELLER OMG MARINBLÅTT omg jag får värsta fangirlkänslan här
9 Lördag
10 serier? o.o

『 ᗪ丨ᗪ丨』

18 januari 2015 21:17

Andreas Waise, den där mugglaren? x'D
Omg Nellie, det är bra med den där fangirl känslan, ha kvar den med va försiktig för den kan sluta så som med Percy...# heart break hotel
Serier med mig och Pyon i och sådant menade jag x'D

 
Ingen bild

Jossan

18 januari 2015 20:18

1. Fruits basket, min första och enda manga hittills!
2. Ja gör det senare (fast senare inträffar aldrig!)
3. Ååh vet int riktigt kanske Eric i Ariel...
4. Ariel!
5. Skolans ärtsoppa
6. Jaa jag älskar skidåkning!!!
7. Tohru Honda från Fruits basket ^^
8. Brunt! Älskade mitt orange hår som liten ( eftersom Ariel hade nästan det och Ariel var som du märker min största idol ) men nu har jag tröttnat på det
9. LÖRDAG!
10. JAA OMG PYON! <3<3<3

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 januari 2015 20:11

Fruits basket mangan, en av dom bästa mangorna jag har läsit i mitt liv ;u;
Om du gillade Fruits basket borde du också gilla Hoshi wa Utau, har inte läst den men det är samma författare och tecknare som till fruits basket :'3
Ariel, jag måste se om den någon gång för jag minns hur mycket man älskade den när man var mindre C':
Tack för dina svar btw ^^
Pyon hug! ^^

 
Bakaneko

Bakaneko

20 januari 2015 10:47

Hei Kouhai-chan .w.

Question 1: 
Favorit bok/böcker?
S: Den var grymt svår, men jag säger Hakusahku to Yousei-romanerna c:
 
Question 2:
Favorit ord?
S: Supercalifragilisticexpialidocious
 
Question 3:
Din första kändis crush?
S: Allra första var nog… nog… nog… ngggggghhhhhhhhhh…
Eric Spade? :'D
 
Question 4:
J-pop eller K-pop?
S: K-pop, J-poppen har blivit så enformig. J-Rock däremot, det är grejer!
 
Question 5:
Det hemskaste du har ätit?
S: Wasabi
 
Question 6:
Yaoi eller Yuri?
S: Kärlek c:
 
Question 7:
Vem skulle du vilja cosplaya?
S: Tohsaka Rin! Eller Kirisaki Chitoge, men då vill jag ha en grupp~
 
Question 8: 
Dröm färgen på ditt hår (rosa, blått, vitt men lila slingor mm)
S: Silver
 
 
Question 9: 
Bästa Ghibil studio filmen
S: Howl no Ugoku Shiro och Mononoke Hime, kan inte välja c:
 
Question 10:
Vill du ha mera serier på bloggen?
S: Kouhai-chans serier är alltid underbara, so... onegaishimasu~

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

21 januari 2015 18:57

S-SENPAI? ;u;
I HAVE MISSED YOU SO MUCH SENPAI~! * HUG ATTACK*
Okaerinasai, Senpai ;W;

 
saga-hime-sama

saga-hime-sama

22 januari 2015 14:39

latie latie~ men well, nu lever jag en stund igen~
1: alla böcker jag nånsin läst, swapar i perioder ;^; men at the moment I choose "every day" som är en SJUKT FANTASTISKT BRA BOK som ALLA BORDE LÄSA ;^; (ja den är på engelska, but well, anime och manga är på japanska... you'll manage ;) )
2: alla ord som slutar på -ish, "fluffish" men annars är det "fuwa" och "zutto zutto" och allmänt konstiga små ljud pyon~ och "puss" <3
3: ehhh... ehhh.... >^< viggo mortensen som aragorn (ja, bara som aragorn) tror jag va 7 eller nåt xD
4:J/K-pop. I will not chose. U can't force me~
5:SVAMP ;^; och allt med lever i ;^;
6:yeah~ är ninja pro -not really~
7: eh, too many people ;^; typ allt och alla jag ser i filmer, animes, spel serier.... PLANERADE är gumi, gumi, zelda, shyvana (league of legends) celty (durarara) Akatsuki :D från log horizon <3
8: well gillar mitt hår ^3^ men lätt rosa~ xD eller lila som blir rosa i topparna ;3
9:All of them, fast mest mononoke hime och nausicä from the valley of the wind och tales from earth sea~
10:jaaeee~ we need more kawaiiness~

http://saga-hime-sama.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

23 januari 2015 22:46

Fuwa...zutto zutto...fluffish....
KAWAIINESS OVERLOUD >////<
Waaah! Jag ser ifram imot alla dina cosplaya i framtiden :D
Ganbatte~ ;u;
Har inte tittat på nausicä from the valley of the wind eller tales from earth sea :o
Borde kolla upp dom filmerna någon gång och kolla på dom :3
Men innan det får det bli durarara och andra animes x'3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards