❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 19 juli 2014

#15 Days of anime: Day 15- What anime has your heart?

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 juli 2014 13:15

Waaah D:

Detta var svårt ;^;

Alltså, dom nya animerna har ju totalt sålt mig som akame ga kill!, och det vissade sig att ao haru ride

inte är så illa och den är så mysig >3<

Kan babbla om detta hur länge som helts känner jag xD

Så, om vi ska ta det den enkla vägen, så tar jag gintama~

Är på ep 42 nu av 265+ :o

Ja, jag har inte kommit längre xD

Gintama, jag älskar den animen så mycket! 

Varför? Well, eftersom jag aldrig har skrattat så mycket till en anime förrut och det är därför jag väljer den! xD 

Även om det är så många episode så lyckas dom göra det lika bra i varje, det blir bara inte långtråkigt!

Så ja, just nu så tar animen gintama ledningen in denna frågan! <3

   

Detta var den sista frågan i 15 days of anime!

Så, hur var det? xD

Skriker ni ut ja med glädje eller nej med sorg? xD

Well, ensam så tyckte jag att det var kul med detta ^^ Men det har hänt lite saker här och där, känns lite konstig att inte skriva ner det bara istället svara på en fråga o.o

Men, vad tycker ni?

Var det roligt att läsa inläggen, eller var det tråkigt och ni gillar bättre dom vanliga inläggen? :3

Kommentera gärna ^-^

Så ja, imorgon kommer dom gammla hedliga inläggen tillbaka! Har lite att skriva nu för en gångs skull~ Tack att ni följde med mig och min 15 days of anime!

  

 
 
Simone/Shizuka

Simone/Shizuka

19 juli 2014 17:22

Har faktiskt funderat på att kolla på Gintama.. :3 Awesome blogg btw! :)

http://Chigii.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

20 juli 2014 18:06

Gintama är en jätte rolig anime och alla har så fabulousa uddigheter xD
Men, den är verkligen sjukt lång fast, den är jätte bra :3
Tack så jätte mycket! >///<
Din blogg är ochså awesome you know ;)

 
Yuuki-Chan

Yuuki-Chan

20 juli 2014 18:18

Yaay gintama !! xD Själv har jag sätt ut hela gintama ,men eftersom den var så bra så tänker jag se om hela.
Men den kommer bli bättre ,så fortsätt se på den ^-^

http://kuro-neko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

21 juli 2014 17:48

Kommer gintama bli ännu bättre! :D
Alltså, jag älskar den och att höra att den kommer bli ännu bättre gör bara att jag vill titta på den mera xD

 
Bakaneko

Bakaneko

24 juli 2014 21:16

SÅ DU HAR ÄNTLIGEN BÖRJAT SE GINTAMA, DET ÄR BRA!
Den är en av mina absoluta favoritserier, Gin-love~
Alla karaktärer är så underbara så om jag försöker säga "Gin, Sougo och Nobume är mina favoriter" så slutar det bara med att jag lägger till fler och fler ;w;

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

25 juli 2014 15:58

JA OCH DU HADE SÅ RÄTT, GINTAMA ÄR AWESOME!
Fattar bara inte hur jag inte kunde ha sätt den animen tidigare xD
Det är sjukt att det finns så många olika karaktärer och att alla är så fantasktiska x,3
Just nu så älskar jag hur mycket som helts Sougo, så snabbt han kom up i animen älskade jag honom, och det gör jag fortfarande xD
Gin är ju såklart bästa huvudkaraktärnen ever made :,3
Och så gillar jag en massa mera karaktärer, hela shinsengumi avgudar jag och så gillar jag sjukt mycket Kagura av någon anledning ;w;
Animen är så awsome ;3;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards