❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

DN Angel: End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 maj 2014 16:39

Ni läste rubriken, om ni inte gjorde det så kan jag säga att jag avslutade animen " DN Angel" för inte så länge sedan~

Alltså, jätte många har sätt den så ni vet ju hur det slutade xD

DN Angel slutet var bra :3 Som tur 0.0

Först hade jag det lite trögt att titta på den, de första episoden var inte precis så att jag drogs in i animen direkt men, efter några avsnitt så blev det spännande~

De sista episoden owo Dom var så bra OWO

Så, senare tänkte jag läsa mangan till animen och få se vad som händer, tror faktis inte att det kommer bli en större skillnad fast, i want to know owo

Karaktärena var väldigt intressana och roliga att följa   

Men, Risa...  

Detta är spoliers från DN Angel Animen!  

Risa är verkligen en jätte fin tjej men, jag blev helt ärlig sur på henne med allt Dark och sådant :/

I mean, of curse she can like him but, she's in the way...

Många gånger när Dark ska göra ett uppdrag så kommer hon in och vill "hjälpa honom" med istället gör hon bara mer problem. She's like " I wanted just see you ^^" och jag bli helt " Du kan verkligen inte väntae en sekund tills han blir klar med uppdraget? -.-'

Hon ville se honom och det kan jag ju förstå men, hon blir alrdig nöjd o.o 

Hon ville bara ha mera och mera och blev aldrig nöjd med det som hon redan hade och det gjorde mig sur ._.

Fast, tillslut så vissade sig att hon verkligen förendrades och förståg vad som hon hållde på med och det gjorde att jag började gilla henne :3 

Annars så har jag väl inte så mycket att säga~ Och bra anime som man borde ta sin tid och kolla på, 26 episodes  

 

Ännu en gång ställer jag mig samam fråga, vilken anime ska jag titta på? -.-' 

Jag har så många ;^; Men, jag tittar på dom nya episode av alla nya animer men, efter det så? 

Hmm, få se på min lista... Animen " Chihayafuru" stå efter DN Angel..* jag följer aldrig hur det står så det spelar ingen roll xD* 

Brave 10 är ju ett alltenativ, likså alla de andra 75 animerna och mera...*suck* 

Vi får se vad jag väljer, det blir säker bra :3

 
 
Julia

Julia

4 maj 2014 18:15

Vet hur du känner dig *håller på att drunkna i ett hav av anime som jag "bara måste" titta på...*
Jag har dock inte sett mer än 5 avsnitt av DN angel, jag tyckte den verkade sådär, för att vara helt ärlig. Men kommer kanske titta på den i framtiden:) (som det ser ut nu, LÅNGT in i framtiden...)

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

4 maj 2014 20:09

Ugh, så mycket anime och så lite tid ;^;
Det finns så många awesome animer som man bara är tvungen att titta på~
Håller med dig, i början av animen så tog det väldigt lång tid att titta på den eftersom jag inte var precis intresserad av handlingen fast, sen så börjar det bli lite mer intressant osv xD

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

4 maj 2014 18:50

wooaah~
jag älskar den~
var typ 3:e jag läste elller nåt~
men jag kommer aldrig ihåg vilken tvilling som är vilken... oh jag har glömt slutet~*re-reading time*
men SE SHINGEKI NO KYOJIN/ATTACK ON TITAN
för det är en rekommenderad~

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

4 maj 2014 20:23

Tänkte titta på den en lång stund men, eftersom så många andra animer kom upp så gjorde jag inte det~ Men, när du rekommenderade den så bestämmde jag mig att kolla på den så snart som möjligt! >w<
Tack ^^
Attack on titan owo
Jag har inte tittat på den * och det skämms jag över Dx* men, man hör bara bra rykten om den animen x,) Självklart ska jag titta på den! Eftersom den ser ut som ett mästervärk x,3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards