❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 14 april 2014

The List of Awesome

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 april 2014 19:40

Ni läste rätt på rubriken, ( om jag nu inte har skrivit fel xD)

mylittlebox taggade mig att jag skulle göra det ^^

FÖRLÅT ATT DET KOM SÅ SENT! ;^;

Det är fjompen som har kommit på denna idén :3

Det går ut på att man ska skriva 30 saker som är awesome av sig själv~

Här är reglerna:

1: Skriv en lista med minst 30 bra saker med dig själv. Det kan vara saker på både insidan och utsidan

2: Tagga andra bloggar, du kan inte tagga en blogg som taggat din (obviosuly), och uppmana dom att göra samma sak.

3: Du får inte skriva "jag tror att jag är [bra egenskap]", "jag tycker att jag är ganska [bra egenskap]". Även om du är osäker så ska du skriva att det här är vad du är. "Jag är snäll", "jag har bra lokalsinne". Det är hur du uppfattar dig själv. The List of Awesome har inte plats för blyghet och ödmjukhet, det får vi nog med i vardagen.

5: Don't hold back. WE ALL KNOW YOU'RE AWESOME, IT'S TIME TO ADMIT IT.

6: Den sista punkten på din lista måste vara "I'm awesome".

Alright, here I go!

 

1. I have awesome friends.

2. Jag kan fem språk. ( Två utantill)

3. Jag är bra på att läsa.

4. Jag har en massa nya idéer hela tiden.

5. Jag är bra på att måla.

6. Jag är inte så ofta sjuk.

7. Jag svär inte så jätte mycket.

8. Jag har bloggat varje dag sedan jag startade bloggen ( förrutom en dag )

9. Jag ger inte upp mina drömmar av att bli en serietecknare.

10. Jag är rolig ibland.

11. Jag kan simmma.

12. Jag är bra målvakt.

13. Jag gör mina läxor.

14. Jag försöker oftas vara possitiv.

15. Har min egna stil och vågar gå ut med den.

16. I'M A BRO! ( vi pratar om pewdiepie altså)

17. I'm faboluos.

18. Jag spelar minecraft.

19. Ingen kan sjunga så falskt som jag.

20. Jag är en bra spion.

21. Jag gör egna filmer.

22. Älskar dans/musik.

23. Jag har smakat på 5 olika sorters av pocky.

24. I'M FREAKING LOVE ANIME/MANGA!

25. Worlds best followers

26. Jag är bra på luftgäver

27. Jag är en kämpare

28. Jag är omtänksam

29. Jag kan spela pocker.

30. I'm awesome. 


Okej, vilka ska jag tagga då? owo

Hmm, tar väl era bloggar då :D

soraya-chan

kyouchan

saga-rin-chan

inuneko

Det finns en massa andra bloggar jag följer men, era bloggar ser jag mycket och läser ensam :3

Hoppas att ni alla kan göra ett sådant inlägg! >w< 

Ni alla har awesome bloggar! ;3

Tycker att det var ett jätte bra idé med the list of awesome! Många tänker negativt om sig själv och det leder alltid till något dåligt :/ Även jag tänker ju negativt ibland men, att göra en sådan lista om sig själv är något som alla borde göra! Det var faktis verkligen svårt att hitta på så många punkter som är bra om sig själv fast, inget är omöjligt om man vill! 

Tack så mycket mylittlebox att du taggade mig! ^^

Ha det så bra alla, kom ihåg att du är AWESOME!!!

  

 
 
Julia

Julia

14 april 2014 20:27

Ohhhh va kul! Jag ska definitivt få med mig Inu och göra listan!

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

15 april 2014 14:37

Yey! ^^
Längtar redan till er lista ;3

 
Fille

Fille

14 april 2014 20:38

Yay you saw it! :D
Ser nu två punkter som jag kunde ha använt...(16 och 24) varför tänkte jag inte på det? xD
Tror att Fjompen blir glad över att listan sprids. :3

http://www.mylittlebox.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

15 april 2014 14:50

Såg din lista dagen efter du la ut den men, kunde inte skriva den förren igår ;^;
Tyckte att det var dn jätte bra idé av fjompen att göra en sådan lista :D
* Brofist* xD

 
Ingen bild

Mandoo

15 april 2014 12:12

Ehm dehär komme kännas ganska egoistiskt elr hur det nu stavas men saksamma!Aaa...
1.Jag är kär

2.Jag är bra på att få väldigt mycket uppmärksamhet när jag väl vill ha det^^
3.Jag är en omtänksam sak!
4.Jag är Aldrig sjuk
5.Jag har världens bästa vänner^^
6.Jag är väldigt jobbig..
7.Jag Älskar pommfritt^^
8.Jag använder smink till skolan exakt varje dag!
9.Det jag gillar bäst på mejj själv är mitt hååååår
10.Jag finns alltid om någon behöver prata/mår dåligt
11.Jag fullkomligt älskar o reta dejj sandra^^
12.Jag har en typ sjukdomsgrejj som gör att jag får utbrott på saker..som är vääldigt små..Och det resulterar till att jag är bra på o skälla ut folk när jag väl vill skälla ut någon..
13.Jag kan sjunga
14.Jag kan stå på ett ben..ehm aa?!
15.Jag ääälskar komplimanger!
16.Jag drömmer om att hamna någonstans i musiken1
17.jag vill inte va mer egoistisk...

det kan räcka såå elr hur sandra..försökte iaf!Men har inga bra bloggar eftersom att jag baa läser din men saksamma!Vi seeeees!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

16 april 2014 19:09

Detta är inte någon egoistiskt lista ( har ingen aning hur man stavar det xD) det är en awesome lista! Så, jag kommer fortsätta på din lista här om jag får lov eftersom det finns mer än 17 saker som är awesome om dig~
18. Du vet vem pewdiepie är.
19. Du äger på att måla.
20. Snygg handstill.
21. Bra klädstil.
22. Du har som rekord 99 på flappy bird som är helt awesome.
23. YOU DON'T GIVE UP WITHOUT A FIGHT!
24. Kan laga mat utan att den blir förgiftad.
25. Du lever ditt liv.
26. Snyggt rum. ( 100% sant!)
27. Du är lång!
28. Du vet vad anime/manga är~
29. Du har sjukt många vänner.
30. You are awesome.
Okej, gjorde den åt dig lite nu ^^ Inte svårt att hitta på sakern x)
Seeeeeeeeeees! :*

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

21 april 2014 14:01

man måste älska min efterbliven het....-.-
one week later
men nu såg jag det~
so it will come soon~

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

21 april 2014 19:25

You saw it! :3
Sorry for the trouble ;__;
Längtar redan till att läsa din lista xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards