❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 25 mars 2014

* crazy fangirl *

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 mars 2014 15:58

-.-'

Låt oss börja från början då~

Vi hade en " prova på " kille hos oss idag~ Vad heter det Dx Jag vet inte hur man skriver det men det heter " praktiserar" eller hur man nu säger och skriver det Dx 

Det var en kille som gick i 8:an och ja...alla blev crazy fangirl.

Enligt många så var har "söt och snygg" och jag blev helt what....

Alla stirade på honom och ja -.-' Sen så satt det vid mig tre crazy fangirls av honom och de babblade all the time om honom...

Sen så kom vår lärare och han märkte nog att de var små kära i honom o.o

Lärare- Hur många tjejer är vi i klassen?

Kompis- 19 st ^^

Lärare - 19 tjejer gillar honom...

Me- Minus en -.-'

Så sa jag -.-" Är det bara jag som har dålig smak på killar eller vad XD Inte alla gillade honom ju men, herregud o.o Crazy fangilrs eveywere O.o

  

Och så kollade vi på teater idag : D Den hette " BFF" och ja....den var bra ^^ Fast, den var vuxna som försökte vara tonåringar och då kan ni ju föreställa er hur det var -.-' Men, dom spelade bra iallafall ^.^


Sen så började jag ju på en ny anime :3 Jag läste igår på goooooogle om man skulle kolla på shugo chara animen först eller läsa mangan och de rekomenderade läsa mangan först Dx KOM IGEN!! JAG HAR JU MILJONTALS MANGOR JAG SKA LÄSA!

Så, får vänta med den igen Dx 

Men, den jag började kolla på var:

Itazura na kiss.

Lottade typ ut animen xD Nejmen, alltid efter en action animen så gillar jag kola på en lugn romantiskt anime ;3 Och så var jag bara tvungen att titta på en animen där ingen dör. Jag nu så hoppas jag att ingen dör här xD Men nu till det bästa.

ETT NYTT KAPITEL FRÅN LAST GAME HAR KOMMIT!!!

Fick reda det på morgonen av en läsare ;) Tack ^^

Har inte läst den än eftersom jag var tvungen att skriva inlägget för annars skulle jag inte hinna för jag har träning idag dx Men iallafall, * CRAZY FANGIRL* 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards