❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 mars 2014

~ Floby vågen ~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 mars 2014 16:05

Hahah x,D ...hehehe...he..

Nu minns jag -.- Vi hade ju natihonela prov i matte -.-

Det gick uselt ._. Gissade mig typ hela tiden fram på andra delen ._.' Kommer nog få F- i matte~ 

JAG MÅSTE KÄMPA FÖR ATT BLI BÄTTRE >.< PLUGGA OCH PLUGGA!!

Men, på morgonen så var jag på väldigt bra humör x,D Var runt och hoppade och galen som vanligt~ Och så glömmde jag minna saker hela tiden~ Jag har så dålig minne x( 

  

Men nu till det roliga, vi har en ny grupp! I skolan x,D 

Det var några i klassen som skulle åka cykel till skogen och dom var typ som ett " gäng"

Då så satt jag och några nära vånner där och då kom vi på det, floby vågen! 

En kille sa " men då börjar vi ochså en grupp!" Och så disskuterade alla och vi kom fram att den skulle hetta " floby vågen~" eftersom jag bor i floby och jag har ingen aning vart vi fick vågen ifrån x3

Vårt nya hej tecken är att man typ ska göra en våg med handen eller något >w< 

Vi är 10 medlemar om jag har räknat rätt nu x3 ~6 tjejer och 4 killar~ Får se hur lång det håller ^w^ 

Och alla är välkomna till " floby vågen" i vår klass ^^ 

Det sista som vi hade var hemkunskap och vi skulle i grupper göra tacos -.-' Ojojoj....vad ska man säga...vi kom inte  bra överens xD ingen ville diska och sånt, jag fick göra dressingen med en kille och ja, 

skrek hela tiden " kom igen laget!" för vi hade typ så som mäster kokarna i TV x,D Fast, det var inte gott Dx Och så blev det ett himmla prat om taco chipsen när en tog en och allt, så fåningt tyckte jag -.- Kom igen! Om man tar ett chips från andra laget är det väll inte hela världen? Man kan alltid påfylla chipsen -.-' 


Och hela tiden, jag menar hela dagen så glodde min fiende på mig. När jag och Amanda och några andra var där och pratade så försökte hon typ vara med O.O Hon glodde hela tiden på en person och jag blev...sen så drog jag Amanda till mitt skåp och vi fick ha ett alvarlig snack där. Och på hemskunskapen, hon försökte för fa* börja ett samtalsämne med mig och Amand, Hon komnterade till allt man gjorde och jag blev rent sagt förbannad på henne och ignorerade henne. Fy vad jag hater henne. Värsta mobbaren och en mördare som vill att man ska ta självmord!

 

Gud vilket lång inlägg o.o Hoppas det inte blev långtråkigt Dx 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards