❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 mars 2014 21:35

En massa random bilder som jag hade lust att lägga upp :3 Gilla inlägget om du vill att jag ska ha mera liknade inlägg som denna >w<

                                                 

                    

      

                                 

                        

         

                               

                                  

Glöm inte att komentera till inlägget " vad tycker ni?" Om ni har någon idé till hur inlägget ska se ut! Läs mera och komentera här---http://mobil.sandrai.bloggplatsen.se/2014/03/11/10595367-vad-tycker-ni/

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 mars 2014 16:56

Idag så badade vår klass :D

Fast, jag mådde inte så bra och kunde inte vara med ;______;

Det var minst två år sedan jag var i ett äventyrs bad och nu när jag hade chansen, så förstörde jag allt ;^;

Men jag var inte ensam av att inte kunna bada~

Och jag säger bara så här, det var så varmt.

Jag hade svarta byxor och smälte i solen x( Och luften i badsängen var så himmla varm så ja, var nära på att smälta Dx Sen så var jag så yr, ugh...D,:

  

Musik.

Vi har bara en massa vikarie.

Vi har bara haft två gånger våran riktiga lärare och nu så har vi bara vikarie ._. 

Sen så går alla runt och säger att vi ska ha nationela prov i musik och ja, jag har inte lärt mig ett skit detta året med vår paraellklass och lärare .-.

Fast, idag lärde jag mig ett E och C akod på gittaren :D Glömmer alltid av dom anars xD

Sen så spelade jag och två tjejer och en kille i vår klass men tre killar i vår paraellklass fotboll x) 

Måste få mera vänner i vår paraellklass! Fast, de två killarna som jag spelar fotboll med är två stora otrevliga idioter med humör xD De älsakar att reta mig -.- Och de glor på mig och Amanda hela tiden -.-' 

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards