❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

Vad tycker ni?

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 mars 2014 20:28

Jo det finns en sak som jag vill fråga er läsare där ute!:D

Hur vill ni att inläggen ska se ut?

Jag gör ju oftas att efter skolan så skriver jag om dagen och efter det så brukar lite om anime och manga komma om jag har nått att skriva om xD

Vill ni att det ska se ut så? Eller ett inlägg för anime och ett om skolan? 

Vill ni ha långa eller korta inlägg? Långa men bara ett inlägg eller många små?

Finns det något som ni vill att jag ska skriva mera om? 

KOMENTERA :D

Gör bloggen bättre! Vill inte att min blogg ska vara långtråkig så, det måste ju hända litte saker och inte hela tiden det samma Dx 

Hoppas att ni komenterar vad ni tycker! Ni är bäst alla läsare, glöm inte det < 3 

Aa, det var allt antar jag :3 

 

 
 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

13 mars 2014 21:56

Jag tycker att dina inlägg är bra, men jag skulle vilja läsa lite mer om saker som händer i "anime-världen". Tex, om det kommer några nya animer det här året eller webbsidor du rekommenderar. Du skulle kunna försöka utveckla din blogg lite i design och så, byta bakgrund och sånt lite då och då. Ett första intryck av en blogg är väldigt viktigt. Om jag klickar in på en blogg vill jag få känslan av att jag är inbjuden i bloggarens "värld".
Älskar verkligen din blogg och hoppas att du inte tycker att jag låter petig eller så, massa kramar och pandapower till dig! ^w^

『 ᗪ丨ᗪ丨』

14 mars 2014 15:27

Webbsidor och nya animer....
VILKEN BRA IDÉ :D
Tänker byta header och bakrund om ett tag, det tar väldigt mycket tid Dx
Men, såklart ska jag göra det! Ska ochså snart byta omröstningen och det kommer handla om att byta header eller inte :3
Tack så sjukt mycket för din komentar och underbara idér! Jag ska tänka på det och försöka göra så bra som jag kan ^_^
Snart fyller du ju år ochså! Grattis i förskott ^w^ ( man säger väll så o.o )

 
Ingen bild

Julia

14 mars 2014 07:43

Jag älskar att du lägger ut inlägg så ofta. Av alla andra bloggar jag läser är din den enda jag kan lita på att jag har något att läsa idag:)
Jag gillar att läsa om din dag, anime etc. men någonting som skulle vara roligare är kanske mer anime/manga recenssioner?

『 ᗪ丨ᗪ丨』

14 mars 2014 15:47

Jag försöker lägga ut inlägg så ofta som det går eftersom jag ensam följer en massa bloggar och vet hur det är när en aldrig lägger ut något :/
Anime/manga recenssioner!
Såklart ska det bli flera sånna inlägg ;3 Ska defenitivt göra fler sådana inlägg oftare ;)
Jag blir så glad av att höra att du gillar inläggen! Tack så jätte mycket för tipsen och allt ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards