❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 mars 2014 19:41

  

Friday special!: Tio saker du inte visste om mig!

Jag säger ju det, jag har inga idér kvar! Så, efter timmar så bestämmde jag mig göra detta inlägget. Så, om ni vill ha mera " tio saker du inte visste om mig" så, gilla inlägget! Då vet jag om jag ska göra en sådan nästa fredag eller inte! Och så tänkte jag ha ett inlägg när ni kan ställa frågor till mig och jag svarar på dom! Låter det som en bra idé? Komentera gärna! Så, dessa saker borde ni inte veta om mig för jag har nog inte skrivit det o.o Hoppas att ni kommer gilla det! Ni kanske kommer bli lite förvånade men, snälla acceptera mig som jag är Dx Hoppas ni kommer förstå och gilla det!


                                        10 Saker du inte visste om mig:


1. Jag är en tomboy.

Jag gillar saker som killar gillar xD Älskar killtröjor! De är så sköna att gå i! Hatar att gå i tajta tröjot ;^; Och så beter jag mig som en kille ibland xD Inte hella tiden men ofta :3 

2. Jag hatar att sminka mig.

Japp, många säger att jag är en tomboy för jag gillar inte smink och kläder och sådant skit :p Jag förstår att tjejer kan gilla det och ha på det sig varje dag men, that's not me Dx Bryr mig inte så mycket om utsseändet. Okej, ibland då men, man kollar ju inte precis på hur personen ser ut bara hur den är! 

3. Jag är inte kär i någon ( just nu )

Nej, det finns ingen person som jag speciel gillar xD Jag har varit kär men, alla killar som jag gillade slutade med att dom flyttade ._.Precis alla -.- 

4. Jag har inte kik, instagram, facebook, ask, snapschat ( eller hur man nu skriver det ) msn, msp, och allt sånt bara skype.

Shock? Nej, jag har inge sånt bara skype så att jag kan hålla kontakten med min familj i världen och allt :3 Och att prata med kompisar som nu har det xD Hur är det möjligt att leva utan det? Lite jobbigt faktis när alla säger " har du sätt den bilden på insta eller?" Eller något sådant Dx men, vill inte ha det precis ;3 Det räcker med bloggen då som jag kan skriva till er ^^

5. Jag är alergiskt mot pollen.

Oh, fy vad jag hatar det ;-; Hemskt!

6. Jag älskar barnleksaker.

Och barn :D Och leksaker :3 Barn filmer ochså ^_^ Nejmen, de är så roliga :D När jag var barnvakt med Amanda så lekte vi med tåg och allt möjligt, det var jätte roligt!!! Men, det roligaste är när man är med en kompis eller barnen D: Jag kanske är fåning men. Sen när man blir större så kommer man ju inte göra det längre så man måste ju ta vara på det , Fast, jag leker typ alldrig med leksaker. Eftersom allt har slängds typ :/ 

7. Följer 14 bloggar.

För mycket. Men, älskar alla ändå >3<

8. Har titta på ca 80 animer i hela mitt liv.

Animerade filmer, OVA, special, säsong två är ochså med xD

9. Gillar inte precis Yaoi, ecchi animer.

Ehm, kom inte på en bättre fråga xD Sorry:,(

10. Jag kommer inte från Sverige.

Sista saken om mig, som många av er inte visste antar jag? Nepp, jag är inte född i sverige ^_^ Vill inte prata för mycket om det för det är litte privat men, kanske någon gång i livet kan kan skriva om det~ Hopppas att jag inte gjorde er ledsna! Detta kunde ha förvånart många men, snälla acceptera mig även om jag inte presic är från sverige ;__; När jag var liten blev jag retad av en tjej eller inte en tjej, många i klassen av min svenska. Jag lärde mig två språk när jag var liten. Mitt hem språk som jag pratar hemma och svenska som jag pratar i skolan. Ingen förstog vad jag sa och var alltid sist av att välja ut. Dom skrattade och kollade på varandra när jag försökte säga något till dom. Jag minns än idag när jag försökte säga " Hej" till en tjej men hon på gång sa va!?! Och kollade jätte konstigt på mig. Sen så gick hon till vännerna och skrattade och gjorde en elak blick mot mig. Men, idag så kan jag prata nästan rent svenska men bara nästan och kan mitt hemspråk ^^ 


10 Saker som du inte visste om mig, jag kanske inte är precis som ni tänkte men, det finns en massa saker som ni inte vet om mig! Så, jag kommer inte göra er besviken hoppas jag!

 

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 mars 2014 15:19

Okej, vaknade på morgonen och första steget, rammlade. 

SKIT VILKEN HEMSKT TRÄNINGSVÄRK JAG HAR!

Efter igårs sprigning och fys så hade jag en sån fruktansvärt träningvärk i ryggen, låren, höfterna, benen och jag kunde inte gå så när jag skulle gå upp så fick jag ropa efter min storebror xD Och när jag gick upp för trappan, va femte steg så var jag nära att rammla och fick hålla mig stenhårt i vägen.   

Hade ingen bättre bild~ Vi hade elevråd idag och jag är med i elevrådet så ja, fick reda på mycket intressanta och hemska saker. Några hade gjort en protest mot vår rektor och ville få bort henne. Vår rektor var så sjuk ledsen och besviken. Hon är alltid på våran sida även om föreldrar och lärare inte gillar henns beslut. Våra nya regler hade hon fått en massa negativa protester även om det var vi som hjälpte till med dom! Hon gör sitt bästa och att vara rektor är en sjuk ansvarsful och svårt jobb men hon gör det jätte bra! Det är ju helr sjukt att man vill få bort henne! Detta måste vi stoppa! Och så fick vi reda på lite annat som att sumaljerna tvättar fötterna i toa kranen...och där tvättar vi ju våra händer...Mm, så trevligt. De måste ju tvätta sig innan de ska be men, kan man inte göra det på ett bättre sätt xD Aja, elevrådet är i fullgång!

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards