❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

When is your birthday?

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2014 15:43

Whop whop!

( var bara tvungen att skriva det xD)

Idag var det kul i skolan o.o 

Har väll inget intressant att säga~

Jo, en tjej i vår klass fyllde år :D Grattis!! Hoppas du får en underbar födelsedag :3

  

När fyller ni år :o Skriv det gärna i komentarena så, när ni fyller år så kan jag göra ett happy birthday inlägg till er :3 Låter det som en bra idé? Hehehe....-.-'

Jag vill skirva om en massa! Death note, killen som jag gillade, special A, vocaloid...

En himmla massa D: Men jag får aldrig tid! På måndagar skytte, tisdagar fotboll, onsdagar skytte och nu på torsdagar så ska vi springa i fotbollen 0.0 Alla ska träna konditionen nu när vi ska börja springa ute och på fredag så har jag en skytte match! Och en massa läxor! Kommer jag änns hinna se på anime och läsa manga!?!?!?!

 

Måste planera dagen nu varje dag så att jag kan hinna göra mer en ett inlägg per dag Dx Hmmm, måste skriva ett schema til mig...*.*

 
 
Ingen bild

Julia

5 mars 2014 19:09

28 Juli!!!! När fyller du år??

『 ᗪ丨ᗪ丨』

5 mars 2014 19:34

28 Juli, * skriver ner i kalendern xD *
Jag fyllde år den 2 februari :D Mitt i vintern -.-'

 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

5 mars 2014 19:42

Ohh grattis i efterskott.^w^ Jag fyller år den 14 mars.

『 ᗪ丨ᗪ丨』

5 mars 2014 20:02

Tack så mycket =3
14 Mars!?!? Det är ju snart :D Skriver ner i kalendern så jag inte glömmer av det nu för guds skull xD

 
Ingen bild

Inte nellie iaf

5 mars 2014 21:34

Den tionde juli, gissa vem jag är

『 ᗪ丨ᗪ丨』

5 mars 2014 21:59

Hmmm...Det var en svår fråga,vem kan det vara?
Kanske tjejen som jag skypade nys med och som gillar " äkta mäniskor"?
Och som går under namnet Nellie?
Såklart vet jag vem det är ^_^

 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

5 mars 2014 22:32

Du måste bara se den här YT-videon. Det finns en kanal som heter Snooza med Simon och Emil på youtube och jag skickade in en bild som jag hade ritat till dem. Där hade jag ritat dem som Chibi/manga figurer. Jag är helt euforisk. Men jag skrev att jag ville vara anonym så det är inte så många som tror på mig när jag säger att jag ritat den xC
Hur som helst måste du kolla in videon! Den blev till och med döpt till "Manga"! http://www.youtube.com/watch?v=bKItgEHCar8&feature=c4-overview&list=UUTt8SPpaORpgumYEKxraNTA

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 mars 2014 15:47

Okej, undersöker den! :D
* några minuter senare xD*
HAR DU MÅLAR DEN HELT UNDERBARA SÖTASTE TECKNINGEN PÅ DOM TVÅ! * fangirl *
Såklart så tror på dig att du har målat den! Och om jag skulle skicka något till någon så skulle jag likså vara anonym :3 Dåligt att dom inte tror på dig :/ Du vet ju bäst hur den såg ut och allt, men jag tror dig att du har målat den!
Och ja, omg....JAG AVGUDAR DEN! Du äger ju på att rita >w< Älskar den! Tack så mycket för din youtube tips! Har tittat om och om på den x)

 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

5 mars 2014 22:35

Oj skrev jag 14?? Jag menade 16 mars xD. Sorry

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 mars 2014 15:49

Hahah xD No problem! 16 Mars, det är ju om 10 dagar! Eller...har jag räknat rätt nu o.o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards