❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2017

/ CLOSE YOUR U MOUTH \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 augusti 2017 18:24

  

/ Happiness looks gorgeous on you \

Gaaaawd jag var i Göteborg i veckan och fortfarande älskar jag Göteborg after all this years.

Gick in i Panduro hobby affären och märkte typ efter 10 min att jag gick runt med öppen mun.

ASSSSSÅÅÅÅÅ KAN VI BARA DISKUTERA ALLA UNDERBARA CRAFT SAKER DET ÄR JU PARADISET 110% 

Nämen även en snåljocke som jag kunde inte hejda mig och köpte broderi tråd till mina amigurumi för som jag har nämt tidigare har jag börjat att virka and it's wonderful.

Köpte vita hama beads eftersom det alltid är bra att ha och även ull till att nålfilta och idag gick jag till slöjddetaljer och köpte speciella nålar till detta, och vet ni vad näe för jag tror ni inte gick in till affären och stalkade mig eller man vet aldirg

jAG KÖPTE POLYMER CLAY

JAG GRÅTER ALLTSÅ THIS THIS THIIIIIS I WANTED TO TRY THIIIIS FOR SO LONG 

Det var 5 för hundra och det är FIMO kids, ingen professionell och skillnaden är att det är mycket mjukare och enklare att jobba med, även är det en mindre förpackning~

Så jag är super taggad att prova detta, har viljat det ett bra tag nu! ;u;

Även, var man ju tvungen att hälsa på i sci-fi bokhandel men priserna får mig att rysa till.

Men som vanligt, all the hail to the fandoms och den där nedre planen med alla böcker och manga och serier, man kan ju svimma av.

Även, har dom byggt till ett café som jag inte såg där förra året vilket är fullkompligt awesome och ska minsann ta mig en kafékopp där i framtiden~!


Var i biblioteket här om dagen och lånade ONE manhwa, lite inspiration böcker och to kill A mockingbird ( dödssynden ) av Harper lee och den ser väldigt bra ut, en klassiker och novell som bör läsas har jag hört, och jag lånade hobbit.

Sagan om ringen har alltid varit nära mitt hjärtan och ska ta åt mig och läsa böckerna som jag har planerat så längd nu, men börjar med hobbit och fortsätter sedan med resten oCH JAG ÄR TAAAAGAAAAADDDDD gotta love lotr c':


Nämnde att jag virkade och på något slags vänster och höger blir det aldrig vad jag vill det ska bli.

Skulle virka det där lejonet men, min första amigurumi och kroppen blev inte så snygg och visste att lejonet inte skulle bli sådär gulligt som jag ville ha det, så gjorde istället en voodoo docka av det och det blev ju mycket bättre xD

Sedan, skulle jag göra 3 dango  ( Rosa, grön, blå ) från animen clannad och den blåa bollen...började alldeles för hårt och halvvägs insåg jag att detta inte kommer att funka.

Men det var likt en korg, så gjorde en blomkorg istället av det, senare skulle jag göra en grön dango den det blir en kaktus istället för att lyckades göra den på något magiskt sätt oval, sedan lyckades jag göra en rosa dango och använde samma mall för att göra en blå dango men, jag vet inte hur men gjorde den två gånget större så ska göra en manet istället av formen xD

     

Sommarlovet når sitt slut den 21 augusti och mina planer är att pyssla och kolla på cosplay SM som tog plats i Närcon, mina framtida planer är att sy egna kläder och  designa och sy ihop mina egna cosplays

I mena, that would be soooo cool~~~~

Ha de så bra och vi hörs snaaaart little buddies and travelers :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards