❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 14 april 2017

/ GREY FLOWER \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 april 2017 18:32

  

/ No rain, No flower \

 

Hälsningar från andra sidan skärmen, Sandra lever.
Ayee flashback asså när man var en sådan " wanna be " stor bloggare och skulle ha ett slagit intro till inläggen, det gick ju inget vidare.
Men nu så börjar jag ofta inlägget med " jag lever " stilen eller något liknande,
jomen det gör ju sense.
Let's be honest, det har varit rätt mycket nu den senaste månaderna känns det som, skolan och stressen, förväntningarna och kraven man själv lägger på sig själv, och så har jag tänkt väldigt mycket på mig själv liksom vad jag säger, hur jag beter mig, hur jag tänker, vem man vill vara, vem man är LJZBXKDBFLDDSPKJ ni hör läser ju.
Mah brain is a mess.
Doe har jag laddat ner Pinterest med en jäkla massa inspirerade bilder och texter så jag drunknar.
Jag laddar ju inte ner Tumblr för jag vill inte bli beroende och så laddar jag ner Pinterest istället som är typ tusen gånger värre.
Nice one Sandra.
Det finns så många kreativa saker där så jag börjar få tillbaka min gamla, kreativa jag så som jag var när jag var mindre vilket är såå roligt!
Jag målar en aning mera nu, jag en massa idéer till mitt dockhus ( som jag bara måste visa er i ett heeelt inlägg! ) och är bara anmält super grymt.
Kan bläddra i all evighet.
Även funderar jag att kolla igenom Sherlock igen, har nästan slutat med anime och manga men det kommer tillbaka är jag rätt säker på, för tillfället är det typ ingen fandom.
Hemskt jag vet.

Men nya Camilia Läckberg boken " Häxna " är ute så den har jag införskaffat och skall läsa!
Just nu läser jag " underbara ADHD " för att en nära kompis till mig har den diagnosen och hon rekommenderade den boken till mig och känner att det inte kommer skada mig och för hennes skull kan jag lära mig boken utantill!
Även hat jag blivit väääldigt engagerad och taggad att lära mig bättre spanska, kanske för vi ska få en ny spanska lärare igen, detta blir den sjätte nya spanska läraren under mina 3 år i högstadiet. 
Eyyyy och vi kommer bara ha den läraren knappt 2 månader, är säker att läraren kommer bedöma oss rättvist not
Så det är något vid stilen " I'm done " och lär mig själv.
Har laddat ner massvis med appar, tar med mig spanska boken hem och tar min tid att lära mig nya ord och grammatiken, så man kan ändå börja gymnasiet med någon slags kunskap i spanska språket!
För er som vill lära er något språk rekommenderar jag sååå stark Quizlet, kostnadsfritt och super roligt app att lära sig nya språk och man lär sig faktist!


Så, för att gå tillbaka till ämnet kan man säga att jag tänker väldigt mycket. Men jag vet inte hur men tack gode Gud att jag kan tagga upp mig själv med mitt motiverande positiva tänkande! 
Visst kan det bli mycket, men har så lätt att motivera mig själv och typ bara " Du försökte! " " Gör ditt bästa", " Allt ordnar sig ta djupa andetag " " Det finns personer som stöttar dig" och så lite musik som grädde på allt detta och så försvinner det för en stund!
Sedan vet ni ju, hur mycket lättare det är för mig att skriva ner alla feelings istället för att prata ut det, och kan ju lika gärna lägga ut det här på övergivna bloggen ju~
Så som jag gjorde i början av året ni vet allt detta dramat att jag mådde dåligt jag visste inte varför och med mina vänner jag skrev ju ett inlägg om det och det visade att det var några personer som kände igen sig i inlägget!
För er som har det jobbigt just nu, allt kommer att lösa sig!
Det har det alltid gjort ju, sedan om det löser sig bra eller dåligt får man se, man ska alltid försöka så att det löser sig bra men ibland räcker det inte till och då är det bara att acceptera det och gå vidare. 
Vet inte varför jag bloggar mindre har nog inte tid för att jag gör annat men alltså, jag brukar må bättre efter att fått ut ett inlägg men sedan tycker jag synd om er läsare ( om det finns några kvar vill sägas ) som läser detta D:
Tack ni som läser igenom hela inlägget!
Maaaaasviiis av stora stora kramisar och glitter!! c':

 
 
Ingen bild

OLD FRIEND

7 juli 2017 11:48

Jag kollade genom mina prenumerationer på YouTube och snubblade över FANCYME. Och plötsligt fick jag ett starkt begär av att säkerställa att du mår bra och lever.
Visst är jag lycklig över att du är/var aktiv (även om det var någon månad sedan) men en nostalgisk känsla jag inte kan sätta fingret på kom över mig- och nu vill jag bara gråta. Du är verkligen en speciell person för mig, och jag skulle inte vara den jag är idag om det inte var för vår underbara kontakt för mer än ett år sedan. Det var verkligen en slump att jag kom över din blogg, men det var en värdefull sådan!
Nu gör det mig också ledsen att se att du inte känner dig så väl till mods. Jag önskar att du är tillfreds med allt idag.
Jag läste delar av våra email. 14 08 2014 var det. Tre år, en månad och en vecka. Panda hugs, mormor Sallad.

Slutligen vill jag säga att du är älskad. Och att denna (https://www.youtube.com/watch?v=xEeFrLSkMm8 - Spring Day, BTS) sång påminner mig om dig... Minnas att lägga de engelska undertexterna på. Take care.

Jag hade inte tänkt vara emotional alls när jag inte vet om du minns mig. Men sanningen är att den iden var dömd att misslyckas.

//Farmor Linnea

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 juli 2017 21:13

Linnea...Hur skulle jag någonsin kunna glömma bort en sådan underbar person som du?
Herrejösses, nu kom det en tår här...jag vet inte vad jag ska skriva, läste igenom våra gamla mail, kollade igen bilder och teckningars du skickade, lyssnade på musik som du rekommenderade som är fortfarande kvar i spellistan...

Tre år, du har verkligen varit med mig hela vägen och jag som fortfarande minns när vi pratade om våra crushar " Isak " och bleckmossen, all mail struggle...
Och du ska bara veta, att du är en speciell person för mig också som alltid har haft och kommer nog alltid att ha ett speciell plats i mitt hjärta!
Du var där när mina föräldrar skildes, när vi flyttade, och Pyon enhörningen...våran enhörning!

Att du kom över min blogg...och att du lämnade en kommentar och mailade mig, att sådana små butterfly effect kunde leda till det här.
Allt är bra nu med mig, om inte bättre och käraste du Linnea, jag hoppas att du har haft det så fantastiskt bra och mått bra!

Har nog förstört Reply knappen på BTS spring day och jag lovar dig, tårarna rann och just nu lyssnar jag ännu en gång på den och det är lika känslosamt varje gång.
Tack, att du alltid har funnits dör för mig och take care farmor Linnea.

// Mormor Sandra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards