❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 11 mars 2017

/ CASTLE ON THE HILL \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 mars 2017 17:20

  

/ Vissa människors humörsvängningar är värre än Sveriges väder nu för tiden \


Ehm, visste inte om jag vågade göra ett inlägg nu för det kändes som om det dåliga samvetet skulle typ anfalla mig.
Men, jag är ju här nu ehm efter två veckor kan ni fatta att denna individen brukade varje dag skriva inlägg, till och med två gånger varje dag? Pffff omöjligt

Vet inte hur jag ska påbörja inlägget så smooth som möjligt

efter att ha dissat den så brutalt detta är ju en helt ny level omg.
Allt är bra med mig, jomen jo det är det nog.
Har träffat en helt underbar människa i mitt liv som jag spenderar minst 1 timme att prata med genom Skype och gosh, den individen gör ju mig hur glad som helst det känns som om vi har pratat flera år men egentligen är det typ en månad.
Människor och känslor, svårt att koppla ihop dessa två.

Inte nog med det, så har jag insett något som jag verkligen vill göra.
Jag vill, så oerhört mycket åka runt världen.
Man kan säga att det för tillfället är min dröm.
Jag vill träffa massvis med människor från olika länder, bli vän med dom och sedan åka och hälsa på dom, vän efter vän, land efter land.
Se kulturen, prova maten, höra språket, vad de tror på, se allt som är sevärt i landet och vara i deras miljö helt enkelt.
Jag är ju denna personen som ni säkert redan vet, som säger en massa men tar aldrig åt sig och gör något av det.
Så, jag är 16 år nu, vad kan jag göra?
Jag kan få bra betyg i skolan, jag kan träna på min spanska, polska och engelska så att jag är 110% säker på språken, jag kan varje månad kanske lägga undan 150 kr och framför allt kan jag försöka få ihop kontakter mellan andra personer och bli vän med dom.
För mig låter detta fantastiskt och nästan som en dröm men saken är, att jag kan göra den sann om jag vill.
Alla har ju en dröm, kanske att bli en mangaka eller skådespelare och saken är att om man verkligen vill det så kommer det ju att gå!
Så, jag ska fundera vidare på detta men jag har liksom insett hur fantastik det skulle vara och

vilket minne för livet detta blir.

Lite random information kan vi ju tillägga, jag har lagt fall out boy, panic! at the disco och imagine dragons i hyllan och nu är det ed sheeran och hans, oslagbara nya album.
Jag gråter, perfektion.
Undertale, har fortfarande inte avslutat fandomen och jag vill vara slänga mig själv i väggen liksom vad har jag lagt mig in i, det finns ju ingen chans att jag överlever detta the feelings liksom.
Nya overwatch karaktären, dör lite kan vi ju säga.
Teatern, lika underbart som vanligt vi kommer få manuset nu på onsdag och min roll är som en homosexuell person och teatern heter " Vi " och kommer handla om fördomar om personer.
Två personer möts som är motsatsen, feminist och en mangris, rasist och invandrare, sportig person och en narkotikaberoende, en kriminell och en som håller sig till regler, fattig och rik, homosexuell och heterosexuell

you name it.
Alla vi, är instängda i ett rum. Det är vad vår teater kommer att handlar om.
*mini fangirl attack *
Nationella börjar nästa vecka i svenska, lite nervös men det ordnar sig hoppas jag~!
Och det var allt jag hade att erbjuda, hoppas allt är bra med er där hemma och vi ses (förhoppningsvis) snart igen! C:

 
 
Shiro

Shiro

24 mars 2017 18:12

Hej :3
Okej vi ska inte prata om mig, jag kom på att efter 20 dagar att jag hade en blogg... Vad kul teatern låter btw :D
Vi måste dock chatta mer, hahah ^^ Ha det bra c:
/Neko-kouhai aka shiro

http://sakuraangel.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

28 mars 2017 16:51

Hahaha, händer alla!
Jomen, just nu är det hur kul som helst och ser verkligen fram emot att jobba vidare med föreställningen, man ska bara lära sig manuset xD
Definitivt! Det är såå roligt att chatta med dig vi måste göra det oftare! C:
Ha det så jätte bra du med kouhai-chan ;u;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards