❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 augusti 2016 17:38

>>Nobody text faster then a pissed of female <

När man var mindre var man bara 40 sek kvar jomen lägger jag på lite kol så hinner jag nog ett tal till.
Och nu är det liksom en kvart kvar på lektionen, lika bra att lägga ihop.

Är ju tillbaka nu i skolan and yeah It is pretty ok förutom att dom nya 7:orna är " plz someone give me a gun "
Men det är väl ingen ändring vår No lärare erkände att vi är väldigt, vilket ord satte han där på oss...

jo " speciella " 9:or mot dom andra han har haft och alla

bara skrattade för vi är ju...speciella
Och vi vet ju om det and hörde när ett gäng bara " 9:orna är så...skumma " and I was just like hohoho bara början hörru.
Saken är att vi ser inte ut som 9:or, pratar inte som 9:or eller beter oss som 9:or.
Just nu sjunger alla i klassen Bob the builder intro sången, u know byggare Bob barnminnen

om levande traktorer och gubben Bob.

And then så är alla extremalt korta så det är ju awkward att några 7:or är cleary längre än oss.
Nu vet ni lite om vår situation i klassen 9B.
Och pluggnörden Sandra bara fushu yes andra världskriget and svårare engelska, nya utmaningar and resten i klassen är bara omfgkillme.
Men däremot badade vi idag och då var jag helt killmenowplz

Alltså nu kommer ni tycka allt är så confused men saken är att jag skrev detta inlägget igår, onsdag på anteckningar men hann inte lägga ut det och nu är det torsdag och jag ville bara få med en händelse som hände idag.
Så detta stycket är skrivet idag då ehm hope u get it.
Det är så horrible för asså gissa vad som hände nää, saken är att det finns ingen chans i världen att ni kan gissa vad som hände ingen kunde ha gissat det.
Liksom det är tredje dagen i skolan och många har ju tagit moped kort now and likså

Mandelskorpan med hennes pojkvän.
But alltså det är så förjävlig för någon har snott då henens pojkväns moped idag.
Och alla i klassen bara sherlock Holmes mode on, man letade efter den och som tur så märkte vår hemkunskap lärare något skumt att en bil stannade vid parkeringen och hon kom ihåg jätte mycket and we have polisanmält this shit.
Så det är rätt säkert att en bil tog den, han hade en crescent compact and they really badly wanted it för bredvid den så var det två vanliga mopeder and dom var olåsta oc hans var ju låst så yeah.
Uguu ska inte dra igenom allt men idag blev den stulen anywauy och saken är att det händer typ här mitt i ingenstans att någon tar en moped alltså det är helt sjukt poor guy.
Så för bövlen se till att låsa allt nu okok.


Men låt oss prata om min husbando Alright?
Har fått min iPad back and det var ren lycka förutom att den inte hade något minne kvar

så det var lika gärna slänga den i trash.
Har alla mina enstaka 931 bilder kvar efter att ha rader en massvis so yeah.

Det var väl allt om skolan antar jag men det jag måste erkänna att jag efter skolan ändå hinner med det som jag gjorde under sommarlovet, har tid att läsa and fangirla so That's quit helt grymt

och har ju kollat på lite animes under sommaren så ville skriva ett inlägg om alla,

blir nog ett rejält inlägg men det är ju bara dessa vår animes som jag tänkte nämna kort om,

även om howl's moving castle trilogin skulle vara bra om jag fick in ett inlägg innan jag glömmer av den

och något om game of thrones so yeah.
Men gör det på helgen now är det torsdag idag yeah, it should be och oml teatern börjar inte förrän 7 sep how.
How will I survive so long.
Ack vette helsike inte hur, längtar ju ihjäl mig here.
Wut A trash inlägg but I got some nice pic huehuehe



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards