❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 26 juli 2016

/ YOUTUBE SHIPS ÄR ÖVERALLT \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 juli 2016 12:05

>> Never let go #3 never give up #3 never let go, never give up, you let go you *toast*<

Kännde att vi kunde börja inlägget med några visdoms ord från pewds för why not liksom c8
JAG VET INTE VAD SOM HAR FÖRT IN MIG MEN HAR JAG VERKLIGEN VARIT BLIND SÅ HÄR LÄNGE
HUR KAN JAG HA MISSAT DETTA
ATT YOUTUBE ÄR ETT PERFEKT SHIP STÄLLE 
Jag har ju märkt det tidigare så lägg undan den där smörkniven tack men herrejösses nu så har jag börjar måla fanart på allt och lärt mig shipping namnen och snart så kommer fanfic omg plz someone save me before it is to late.
Vi har ju Dan and Phil fast det är ju bara en tidsfråga innan de gifter sig and Jacksepticeye and Markiplier are absolutely adorable togheter.
Men alltså pewdiecry har helt knockat ut mig ur spelet.
Jag har ju alltid shippat dessa men så finns detta mörka stället internet där jag råkade komma till lite fanarts och yt där en massa pewdiecry videos finns och jao, där blev jag helt klart såld.
AND CAN WE TALK ABOUT CRY'S VOICE?
GOAL
TYP SVIMMAR AV NÄR JAG HÖR DEN THIS IS THE BEST
Något unikt är det.
And hans skratt, alright I'm out can't take these fangirl feels anymore, far to strong,
men lämmnar den här here huehuehueslutetomg
 
And I think they are perfect to each other yes and I'm so sorry Ken (cinnamon toast ken) but even Ken can't hide this fact att han shippar dessa.
Även alla animationer med pewdiecry är ahhh tack ni som har skapat dessa mästerverk ouo
Bäst är ju iallafall flowers 4 my valentine men det finns så måmga animerade versioner so I just take the first.
And ofc var sandra tvungen med lite fanart huehuehue
Cry har inte ens en grön hoodie sa han i broken podcast but it looks soooo good owo
 
/ ignorera datumet tack\
Så med detta inlägget ville jag meddela att jag har stigit på skeppet pewdiecry och det krävs rätt mycket för att få ner mig från skeppet now huehue c8

    

 
 
Neko~

Neko~

26 juli 2016 14:36

Hej hej!C:
Jo jag är ju den typen som gått in i otaku/HP/Annat shit-världen förevigt (det är bara en fot kvar i youtube) och jag har ju struntat i allt det för att ha kvar anime xD

Haha, men jag tycker dina teckningar är fina ^^
Förresten, skulle du kunna skriva några mangor du tycker är bra? Jag är världssämst på att läsa manga och vill ha lite tips, liksom de man kan läsa på nätet och inte blivit anime xD
Btw, kanske drar upp det här sent, men har hittat en karaktär från Sekaiichi Hatsukoi som heter Ritsu (och han har gröna ögon!) så nu har jag idéer c:

Känns lite awkard att detta inte hade något med youtube att göra men hoppas det är ok, Sandra-senpai xD
/Neko

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 juli 2016 21:41

ÅHH ÖNSKAR ATT JAG GJORDE LIKADANT ;n;
Jag är inne i så många fandoms så kan inte längre bara kolla på anime och läsa mangan bara nu är det en massa till man ska fangirla till och tiden, not the fangirls best friend -.-

Tack! c:
Åhh...DET FINNS SÅ MÅNGA :D
Vill du ha romans komedi? or maybe action, horro~?
Love so life har vi ju, det är kärlek inblandat men det handlar om en tjej som tar hand om två barn som är urgulliga, och det är mer en sådan manga " dör av sötheten" xD
Vi har fruit basket, mästerverk,
Ouran high school host club som är den bästa komedi mangan ever,
UZUMALI SOM ÄR HELT WTF CREEPY,
Power!! en bra sport och romans manga,
Orange som är helt let me cry
OCH KOE NO KATACHI SOM JAG ÄLSKAAAAR ; u ;
Fruits basket, ohshc, orange (ny) har dock en anime och koe mo katachi ska få en film snart c:
Men mest tror jag att du kommer gilla koe no katachi, handlar om en tjej som är döv and a boy c8

Säg till om du är intresserad av fler eller vill ha fler rekommendationer c;
Åhh! Va kul att du till sist hittade en karaktär ;u;
Såklart det är ok, hoppas du gillar förslagen kohai-chan c8

 
Naoki Akiyama

Naoki Akiyama

27 juli 2016 12:50

Jaaa! Pewdiecry har man shippat sedan 2013 >u<
Kul att se att jag inte är den ända som fortfarande gör det ^^ <33

http://amenohi.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 juli 2016 21:44

OMG SHERLOCK RPG AND PEWDIECRY HIGH FIVE 4 THAT ONE ;;u;; c8
Åhh, I will follow that ship, dom är så djdkslcjvwl smöret till smörgåsen och mjölken till flingorna liksom ouo
nää, creepy me agaim.
LETS SAIL THIS SHIP TOGHETER CAPTIAN~!

 
Neko~

Neko~

31 juli 2016 18:08

*Läser alla namn på mangorna. Får reda på att de ska bli anime*
*Fandomsen som attackerar mig*
- NEJ FÖR SJUTTON ATTACKERA MIG INTE D: JUDAL-SAAMAAAA ;U;

Nej men tack så himla mycket Sandrai-senpai jag är happy c:
Ska börja läsa mangorna när jag läst färdigt One Piece-boken jag har hemma....
Som är den sista ;u;

Vad bra att det inte gör nåt förresten xD
/Neko

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 augusti 2016 19:41

BEKLAGAR ATT JAG DRAR MED DIG TILL SÅ MÅNGA FANDOMS xD
Läs dom som verkar mest intressanta och i din smak c8
Varsegod, det är med störta nöje att rekommendera manga till dig and om du vill share the feels så är jag alltid här med öppna armar ;u;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards