❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 18 juli 2016

/ INSIDE \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 juli 2016 15:18

                                  

OCH JA GISSA VEM FAN DÅ HAR EN IPHONE 4 DÄR DET INTE GÅR ATT SPELA POKEMON GO DÅ ELLER 

VARFÖR MÅSTE JAG ALLTID UTSÄTTAS FÖR SÅDANT SKIT NZLFMNSFF
Laddade ner pokemon go efter två timmar när den kom ut och nu har jag verkligen insett hur kass min iphone 4 är när det inte går att ha pokemon go FÖÖÖÖR HAR DÅ INTE IOS 8 SOM MAN DÅ BEHÖÖÖÖVEEEEER så vi kan ju lika gärna slänga den i soptunnan nu.
Och med ipaden som är lika trög den har ju ingen 3G och GPS signal struggle man bara jao.
Så fick springa runt med min brors mobil och drog typ alla hans pengar från 3G kortert huehuehue 
Men har kommit upp i lev 5 och har fångat Eevee så FUSHUUUUUYESSS så det är ju grymt c8
TILLOCHMED HÄR I HÅLAN DÄR JAG BOR SPRINGER ALLA RUNT MED MOBILEN AND THERE WAS SUCH A CUTE GUY WHO WAS LIKE " ÄRE POKEMON GO OR" OCH JA BARA " OFC " AND LIKE främling 110% but if we play pokemon go then we are like bbf.
Sen så såg jag inte honom mer men vi mötts sen väl i någon strid och då ska jag minsann välja min seel hp 91 i think yes.
Och så har jag bestämt att jag ska bli pokemon go queen här i övergivna floby så I'm on fire c:<
Ack beklagar men liksom kommer tjata en hel del om PG cuz hur grymt är inte detta right~? ;u;
 
Även har jag avslutat en let's play and The game is Inside and omfg how cool isn't that game bro?
Inget rpg men det är ju the makers som gjorde limbo man vara guys I have to watch this let's play.
And hela storyn är helt wut och slutet är helt wuuuut men animationen ahhh that really perfect man.
Målade en fanart but den blev trash but yeah, varsegod.
Vet att har sagt det hela tiden men saknar verkligen ett horro rpg spel right now nää får kolla på någon let's play, Alice mare or something >->
Även nu så märkte jag att jag använder mycket midre alla emojis sandra wut is going on.
Well dude I donno det känns som inga emojis passar in men har väl sådana stunder när jag bara använder emojis and sometimes nope.
Däremot består 78% av inlägget på svengelska så huehuehue men engelska ord kan beskriva känslorna bättre so that's why hoppas ni förstår vad jag skriver huehuehuehuehueh owo 
  
Tänkte att kunde slänga in ett sådant inlägg vad som händer i mitt liv now så vi kör bara på om ni inte har märkt det
Mah parents är ju skillda now så jao, idag drar jag till pappa och trvis väl där i nya huset. Killarna är ju trevliga and 3 årige Björn är urgullig when he just like " JA VILL VA MED ZHANDRA! " och man bara right in the kokoro.
Även kan jag alla kung fy panda soundtracks för han baa " lyssnar du på kung fy panda muzik?" and I just nope och så sätter jag ända på 4 him kung fy panda och han bara ÄR DETTA KUNG FY PANDA? and I'm just yeah I think so and then like KUNG FYYY PANDAAAAA and I am just like thats far to cute for me.
Men aja orkar inte prata om skilldsmässan mer yeah ehm närcon.
Närcom har ju nu en egen låt " minnena för livet " och musikvideon är så wieee så lägger den ut här c':
 
 
Neko~

Neko~

18 juli 2016 21:42

Well, well well. Jag har en android samsung mobil, och det är ju så va att den kommer aldrig att gå att spela pokémon go.
För jag vill ju se vad det här cause det verkar ju rätt nice va. xD

btw vilken fin teckning!! Inte för att jag gillar spelet, men yes xD
Och på tal om göteborg, pappa sa nåt om det, och yes, jag bleev jätteglad så hela familjen märkte det hueehehu c8
/Neko


Så jag är medveten, det finns inte för android. Men om man googlar "pokemon go for android"?
NÄHÄ MASSA SGUIDER MEN JA VAD KUL (ironi) och blä alltså.

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 juli 2016 20:53

Jomen det kan funka, appen är på både på android och ios c;
Beror ofc på vad du har för mobil för tex på iphone 4 den första modelen för appel och det funkar den ju inte men om du har tur, med din mobil c:
Om det inte går att ladda ner kan du ju låna någons mobil, eller om du har en surfplatta kanske någon kan ge dig sin hotspot and It will work~? c;
Så kolla runt om det funkar att spela på din mobil, vad har du för en sort~? :3

Naaaw, tack~! :D
Åhh va kul! Hoppas verkligen det blir av med en resa till göteborg för dig ouo

 
Neko~

Neko~

23 juli 2016 16:28

Jo, jag vet nu efter ett tag, men min mobil är inte nyaste direkt men min förra var en med knappbord, så den är ju ett steg mordernare xD

Dessutom vill jag inte nörda med Pokémon eftersom det verkar skumt, och yes cx Har ju en surfplatta men den är också som med mobilen cx
Jag har samsung galaxy tab 7580 (min mobil) ^^

Varsegod!~Fortsätt med din art c:

Jag ska dock bara vänta tills min pappa får semester xD Det blir nån gång i augusti tror jag c:
Och så ska vi nog vara på Liseberg c:
/Neko

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

26 juli 2016 13:15

Hahaha, känner att jag skulle behöva en mobil med knappbord för det är knappast att jag ser alla bokstäverna på min mobil och klickar alltid fel xD

Det är bra det, pokemon go tar ditt liv serisöt och vänder det upp och ner så för säkerheten, don't ladda ner det c8
Nejmen gud va nice, har inte varit på liseberg sedan åratal tillbaka (låter som en gamling lol) men det är ju så härligt där c':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards