❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 13 juli 2016

/ BLACK BUTLER \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 juli 2016 14:10

Well dude har ju kollat på lite animu så vi kan ju slänga in ett inlägg om det innan det blir bortglömt c8

Vi börjar med den som jag såg för typ evigheter sedan och så fixar vi ett inlägg till med mer animes för vill inte att inlägget ska bli för långt hurhuehue
 
 / Black butler/kuroshitsujo \
Jag är ju facinerande, jag hade bestämt mig att kolla på fairy tale förra sommarlovet och jag är fortfanrade på ep 75 efter ett år.
Och så har vi black butler som jag har literally släppat efter mig i två år.
Jag har bevis, 2014 på AFISH skrev jag att jag ska snart läsa och kolla på BB men vill inte visa er länken för man skäms det är typiskt mig.
LÅT OSS DRA IGÅNG DOE
Jag har så många feels och jao, ska vi börja med säsong 1?
Säsong 1 var bra, först var den en sådan typsikt flummig början, inget serri och sedan drog sig episoden till ARC och den blev bättre.
Karaktärerna var excellent, Grell är ju för mig omöjlig att inte gilla och Ciel, blir jag inte förvånad till varför hela anime comunity typ älskar för honom.
DÄREMOT HAR VI DET BÄSTA TILL SIST, SEBBY-CHAN SOM ÄR LIKSOM ONE OF A HELL BUTLER ÅHH VAD HAN ÄR SMEXIG BADASS WAAAAAHJIVJKV ouo
Ciel x Sebby är äktenskap goals.
Vad att Sebby vill bara äta upp Cidl själ låt iss drömma lite man 
 
Säsong 2 däremot är skräp.
Tänker inte ens prata om den.
Slutet är ju helt ouch och de nya karaktärerna får mig att må illa.
Ville faktisk gilla Alois men alltså bro, nej.
Ska ni kolla på bb så skippa bara säsong 2, trash.
 
 / Book of circus \
Cirkus är för mig ett genialiskt idè, allt som är ihopkopplat med cirkus is so badass like, har man en hemsk anime så kasta bara in  clowner and the shit is done mate.
Liksom om vampire knight or mahouka koukou no rettousei skulle ha cirkus i sig skulle det ju bli en diffrent story.
Nej men animationen, karakätrerna felihcfsjohg ja.
Och denna säsongen såg man tydligare Sebby-chan hur han ville smaska upp Ciel och det var ju nice ouo
Sebby med högklackar and don't touch mah bot-chan, he is mah desert är ju liksom oml yes.
Var ju rätt sad dock this men cirkusar är always lile this, huehuehuenäää
Med helt klart bäst av alla andra säsonger, den var suverän and I enjoy it so much ouo
Älskar dessa cirkus feels anime och att black butler skulle blanda ihop sig med denna cirkus feels med clowner blev ju mer än perfekt jomen jo i like this one.

   

Men säsong 2 fick mig serri att gråta, what a trash just go away.

 
 
Neko~

Neko~

13 juli 2016 18:19

Jag tycker Black Butler är extremt bra c: Såg klart den för väldigt längesen...
Fast jag tycker säsong 2 är jättebra... Älskade openingen cx

Jag gillar Alois lite dock...Men sebby x ciel, is da ship c:

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

15 juli 2016 20:10

Black butler gjorde mig inte alls besviken och har planer att läsa mangan som alla säger är så grym owo
Nja, säsong 2 slutet tog mig rätt hårt med book of circus var dojabcdcoabcoajd ouo
Och alla black butler openings...Why så goooood c':
Omg yes Sebby x Ciel är ett sådant underbart ship och jag seglar med i det c:

 
Neko~

Neko~

15 juli 2016 20:27

ALLTSÅ SANDRA-SENPAI
DET FINNS EN KANAL PÅ YT, HON HETER YUMI OCH HON HITTADE EN LYCKOPÅSE I JAPAN (YES HON BODDE I JAPAN DÅ) OCH DET VAR BLACK BUTLER CIRCUS SAKER OCH JAG VAR LIKSOM SGNLKLLSALA
DU BORDE PRENUMERA PÅ HENNE HON ÄR AWESOME C8

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

17 juli 2016 17:22

WHAT IS THIS TRUE KOUHAI-CHAN OMG EN SÅDAN PÅSE SKULLE JU VARA BSXLSNBXLSKBX HELTCOOOLT
Åhh, har hört om henne but I haven't really kollat på några av hennes video så nu när du rekommenderar den, why not give it a go? c;

 
Neko~

Neko~

17 juli 2016 21:06

Men yes du borde kolla in henne c: Förut gjorde hon mer Japan-realaterade videos, tror dock det är inte lika mycket ;u;
Men hon är nice c: Hon är liksom real otaku xD
/Neko

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 juli 2016 20:48

Åhhh, kollade lite på henne och hon verkar ju jätte mysig, tack c:
Skulle också vilja dra till Japan, va nice alltså ouo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards