❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 2 juli 2016

/ WHEREVER THE WIND BLOWS \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 juli 2016 19:11

Hallu där alla smultron bakom skärmen c:

Exakt, inget strange att en smultron som ska befinna sig i en buske och bli uppäten ska nu befinna sig bakom en skärm inte skumt alls nejdå lokig 110%
 
Kom visst ihåg att det har ju varit en hel del fredagar och lite tomt med friday special inlägg men heuheue har glömt av rätt ofta för ofta vad det är för dag jag lever just nu i.
Och så kom det på mobilen upp fredag och ja bara javisst ja.
Veckodagar existerar ju fortfarande.
Det är sommarfeeling topnotch, inte veta vad det är för veckodag och behöver inte för bövlens komma ihåg vad man ska ta med sig till skolan varje dag och lida för att torsdagen närmar sig och vet inte om det bara är jag men torsdagarnas skoldagar har alltid plågar mig lite extra.
Beklgar, pratar jag om något sådant som skolan here uchu fyhsu nope.
Men mitt sommarlov är nice, har inte gjort något c:
Jomen nästa vecka blir det lite adventure till göteborg ( OMFG SCI-FI BOKHANDEL. AND HAVET AND ANDANDAND LOVEGÖTEBORG)Fjällbaka och någon smultron stad, smörbygden I don't remember ( JODBXJDOX CAMILA LÄCKEBERG FEELS LIKE TOTALT MED ALLA KRIMINAL BÖCKER UTSPELDAES DÄR AND I CAN FEEL LIKE SHERLOCK IN FJÄLLBAKCALKBDNLCBDL) och kanske stockholm ( därdörjagokok) c:
 
Jag spenderar helst min tid i biblotket, sådär ja nu gör jag det offentligt.
Såklart, inget slår ju sängen och soffan men really, jag har alltid en bok i handen now.
Jag läser alltid en bok och det är helt grymt att jag är på väg att få tillbaka min gammla boknörd huehuehuehu c8
Planerade att detta inlägget skulle vara en sådan fandom trash what I have done with mah life men introt är så lång så struntar i det now c:
 
Alltså jag är så taggad att börja någon RPG horror för det är ju så perfekt.
Perfection.
So much perfection.
But really, någon kommer att halshugga mig närsomhelst för att jag inte har joinat undertale the fandom.
Hahahah jagärsådöd
         
Animu är jag i full fart med vår säsongen animu, så bör fixa snart en animu trash inlägg 2~
Animu sommar säsongen verkar ju heltgrym men orange i baksätet fast, om de failar till den så kommer jag personligen ta fram yxan.
Mob psycho 100, orange, KOE NO KATACHI FILMEN *cry* ANNNND  VAR DET NÅGOT MER jag minns inte.
Manga däremot har jag dissat totalu med mina böcker, men lånade på bibblan någon grimms manga så det ska jag läsa och cheka av några av de on-going manga om de har upptanderas.
Btw.
People out there.
Hur säger man manga i pluralform
I don't gave a fking clue.
Verkar som om hela manga community undviker att skriva manga i plural form för alla har ett stort frågetecken där but yeah.
Nobody will known.

opsi det var visst inte fredag idag huehue

 
 
Neko~

Neko~

2 juli 2016 19:52

Oh...Ska också till Göteborg den här sommarn, vet dock inte om det blir nästa vecka ;u; (kanske gör det) Hade varit trevligt att snacka lite irel cx

På tal om Hetalia-bilden, när mamma och jag var i stan så såg jag att de hade lands-flaggor på Telenor *O* (tänk dej italien, tyskland, sverige osv.) Jag ballade ur och skrek:
"HETALIIIAAAA"

Heh, jo du kan tänka dej vad som hände c;

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

4 juli 2016 20:58

Åhh, ska till göteborg imorgon like around 9:00 something and I'm so lite för taggad ; u ;
JA, DET SKULLE JU VARA JÄTTE ROLIGT ATT TRÄFFA DIG C:

HETALIA ÄR ÖVERALLT, LITERALLY EVERYWHERE c8

 
Naoki Akiyama

Naoki Akiyama

2 juli 2016 23:23

Doe Koe no Katachi kommer nog inte komma ut förns några månader efter premiären. (Eftersom den måste komma på dvd innan det går att streama) ; u ;

http://amenohi.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

4 juli 2016 21:08

Oml, yes u are correct, uguuu T^T
Doe tack att du sa till cuz I would probably flip the table if jag väntade i evigheter och så visade det sig att man får vänta i några evigheter till c8

 
Neko~

Neko~

4 juli 2016 21:55

Så, jag kommer nog inte till Göteborg den här veckan :c
Men jag ska till Trollhättan den här sommaren så om du ska dit får du gärna säga hej xD (Jag brukar vara på etage köpcentrum) (jag kan skriva när jag ska dit xD)

Men yes, Hetalia är överallt. D:
Till och med i min kusins rum, och höll mig för att fangirla eftersom det var folk där hehe xD
Men yes c:

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

11 juli 2016 15:03

Naaaw ;-;
Tyvärr ska jag inte till trollhättan, åkte förbi det dock på väg till fjällbacka men vi stannade aldirg där D:
But I'm sure we will meet somewhere c:

Det är så hemskt för minns att jag var i en affär, då när jag var mest inne i hetalia och undersökte seriöst om pastan var från italien and stuff xD
Men hetalia är underbart, har äntligen en bra anledning att lära mig geografi c':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards