❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 6 juni 2016

/ #KILLING YOU IN MY MIND \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 juni 2016 14:24

      

Tänkte dra lite väderlösa händelser in mah life, för kanske var ni nyfikna och ni ska ju inte sitta där med huvud i struten ( or how u say ) så jag kör på c8

 
FÖRRA ONSDAGEN HADE JAG AVSLUTNING I TEATERN
Vi kommer köra igång i september och jag gråter floder.
Alltså, jag inser verkligen hur mycket jag älskar teater, och min blyhet som ni minns att jag hade i början har helt försvunnit och känner att jag vågar mycket mera nu c':
Min teater grupp är helt hillarious dock, orehört högljuda o^o
Jag har aldrig riktigt sätt ifram emot någon aktivitet som nu, fattar liksom inte hur jag kunde slösa bort mitt liv med fotboll.
Really.
Och skytte är ju skytte, inget att se ifam emot men heller inget att inte se fram emot if u know wut i mean >->
Men teatern är something differnet, I really love it.
Och jag saknar redan teatern, den är så underbar och känner att jag verkligen passar in här, nu vet jag inte hur det blir senare men än så länge ser jag ingen chans att jag kommer sluta i den närmaste framtiden ;u;
 
KAN VI LIKSOM PRATA OM NO OCH MATTE FÖR EN STUND
GUYS 
OHGOSH
Förra veckan på torsdagen, fick de helt plötsligt för sig att vi ska bygga en katapullt på NO:n
och vi har en vecka på oss, till nästa torsdag som var då denna veckan.
Okej.
Den torsdagen skulle betygen sättas
Och dåså, alla är skoltrötta och så ska vi bygga en förbannade katapullt som typ kommer påverka hela betyget.
Liksom, en vecka kvar till skolavslutningen och de bara perfect, då kör ni en katapullt med en dokumätner och hela skiten, fint fint.
Give me a shotgun
Det är ju en tradition för vår skola, att bygga en katapullt och prova den, vattenballogn och vår rektor. Så yes, ladda vattenballongen och träffa på rektorn och hoppas att han får den på huvud c:
Så håller tummarna för några i våra klass gjorde värsta vikinga katapullten, 10 m famåt så hoppas att den har en rejäl kraft den och att de träffar, hudhuehue soevil
Min katapullt och en annan tjej som jag jobbade med kommer knappast 3 meter fram, och rektorn ska stå 5 meter ifrån. 
Om typ inte en hulk kommer och ger oss kraften så kanske vi success nudda hans tår.
MEN DÅ SÅ BÖRJADE VI MED ETT HELT JÄRNSPIK NYTT KAPITEL I MATTEN NÄR DET ÄR EN VECKA KVAR
OCH SÅ DENNA VECKAN HADE VI DIAGNOS PÅ DET HELA
Where is that shotgun?
Jag har börjat gå en hel del till bibblan och mysigaste saker ever cx
Man är omringad av böcker, och det är så lungt kodscbkpdsbckpdsb ack.
Mah club. 
Som sagt har jag läst en massvis böcker och nu så har jag läsit ännu mer men har sådana planer som att få in allt på ett långt inlägg so yes.
Det kommer bro.
Just nu är jag vid slutändan av Camilia läckberg andre bok, predikanten och sedan next på tur är fangirl boken av Rowell Rainbow c8
BTW, HA EN HÄRLIG NATIONALL DAG OHGOSH DET E JU IDAG HAPPY BIRTHDAY SWEDEEEEEN 8D

   

 
 
KittyOfDarkness

KittyOfDarkness

7 juni 2016 16:06

Oh, jag önskar jag hade en aktivitet på fritiden c': Jag har ganska mycket scenskräck, även om jag kan typ prata med vem som helst ouo
Men aa, vad kul att du gillar teatern!^w^

http://Kittyofdarkness.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 juni 2016 17:44

Hmm...Kanske vill du börja spela något instument? c:
Det finns hur många som helst olika aktiviteter men såklart, så är det ju svårt att välja något och att man ska också gilla det ouo
Har du någon aktivitet du har funderat på? ^^
Teater är awesome, hade lite sceneskärck i början men man kan träna bort den, dock så tar det ju sin tid cx
KRAAAAAM C:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards