❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 2 juni 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 juni 2016 22:19

TA FRAM NÄSDUKARNA NOW
NU KOMMER EN SAD STORY
KANSKE SLÅR DETTA TITANIC STORYN
I DUNNO BRO
MEN IMORGON SKA JAG LÄMMNA IN MIN IPAD
#RIP
Fick reda på detta tragiska meddelandet på onsdagen att vi ska lämna in den nu imorgon och jag med några andra i klassen visade våra känslor för detta.
Vi var icke nöjda.
Samtidigt när andra bara " Ahh, sure haru mobilen ju ta"
Så detta har jag märkt, att det finns surfplatta nissar och mobil nissar, även dator nissar ofc och sådant.
Mobil nissarna är på snapchat, instagram och deras fingrar typ skriver i 120 km i timmen när de skriver till någon >->
Och iPad nissarna, spel nördarna och klarar lägga ifrån sig iphaden...okej 48% då klarar av det.
Detta har jag då kommit fram till i mitt liv.
Visst gör jag framgång.
BUT WELL FICK TYP HJÄRTSTOPP HUR JAG SKULLE FIXA DETTA, ADWESDAESGV jag har ju min ex-ipad som kanske vill ta mig tillbaka i sin famn, även om den är slow som våran NO lärares hjärna så kanske jag överlever cx
Jag trodde ju att det skulle vara nästa vecka, för nästa vecka har vi avslutning~!

Den 10 Juni, BUT they just like nope, ni kommer ju ändå inte använda den next week så vi tar den nu era skitungar C:

  

PÅ TAAAL OM AVSLUTNING, JAG OCH TVÅ TJEJER TILL SKA VARA KONFANSIER hur skriver man det ÅT THIS oWo
Man fick rösta frivilligt och jag bara nu.
Man kunde vara det i 5:an också med då fick jag inte vara.
but now.
Det var ända nästan inga som ville bara vi så ska jag hålla i avslutningen.
Kommer dock göra bort mig för alla snygga killar i 9:an med liksom, de ska ju ändå sluta snyft snyft
Så det är jag taggad för c8
Ska försöka blogga mer i helgen nu, för har en hel del att skriva om och olika teman på allt c':
Like, all the books I have read, teater, och en liten hemlighet huehuehue fasken vad ni kommer bli stola över mig now, och även fick jag en request att skriva mer om min hund Niko från en söt människa här så det ska jag se till fixa i helgen c':
PUSS PUSS ENHÖRNINGAR BUBISAR <3<3<3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards