❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 26 maj 2016

/ CAMP BLÅLJUS \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 maj 2016 19:54

         

Om någon ramlar och är halv död på gatan then don't worry potatoe, just call me c8

Förra onsdagen var jag och min klass på något som kallas " Camp blåljus" och ni som bor i västra götalaaaaaand eller var det skaraborgs komuuuun i duuuunooo kanske vet vad det är >->
Camp blåljus är en tävling som handlar om att rädda liv, polisen, ambulans, brandkåren och sådant är inblandat i tävlingen och det går liksom ut på att om någon får hjärtstopp så vet man hur man ska få igång det, om det brinner så vet du vilken brandsläckare man ska använda, utrymningsplan, om någon drunknad hur du räddar, cykel och försäkring, ät rätt och sådant var med BUT
För att komma vidare så måste man filma in en video som handlar om att våga agera för alla skolor kan ju inte komma vidare, bara 10 DODAKNXDAKONXADO OCH VI KOM VIDARE DÅÅÅ btw vår handlade om mobbning om att våga agera cx
Och tänk inte ens tanken att stalka upp den på youtube för liksom jag failar totalt.
Även om det är jag som agerar
Det ser bara inte bra ut.
Alright?
Tack.
Och då var vi med i tävlingen och jag var med i några tävlingar, Släcka brand och ta på sig brand kläder vilket var bara ett stort skämt
Liksom, look here när brandkåren kom till skolan och jag fick pröva dräkten
Andra människan e Mandelskorpan
Alltså hur kan det komma sig att jag ser så kort ut på denna bilden, ja jag vet att jag är kort in the reality mEN INTE SÅ HIMLA KORT ÄR JAG INTE
KLÄDERNA VAR GIGANTISKA OKOK?

  

Men det gick bra, och så hade jag även ambulans att lägga ett tryckförband och att någon svimmar av i bussen och har diabetes vad man då ska ta sig till, även hade jag pluggat till utrymning och det så jäklar, duktiga jag kan rädda liv c':
Vi kom på 4 plats med ett poäng skillnad till 3:an som då fick vara med i en superfinal med en stafett och allt~
BUT VI VANN BIO BILJETTER YEEES ALL THE CLASS
Well, bara att välja film så kommer det uppstå något av ett slagit krig och debatt i klassrummet so yes, vi kommer inte så bra överens huehuehue
Men vi taggade varandra sjukt mycket och skrek sönder varandras öron under tävlingen så det var ju härligt, alla blev 56% döva i öronen och 68% ont i halsen och 98% kunde inte prata.
Kanske kunde jag klämma in någonstans att man kunde vinna som första vinst en resa till Liseberg, mat och resa är allt inräknat, andra plats var skara sommarland, och tredje Skövde arena bad fast då var man tvungen att betala resten av resan och maten ensam c:
SÅ MED DET VILLE JAG SÄGA ATT ANVÄND ALLTID PULVERSLÄCKARE, HJÄLPER TILL ABSOLUT DET MESTA~! c8

   

 
 
Ingen bild

Isa

27 maj 2016 16:04

Kommenterade för längesen om du kunde göra ett inlägg om vad du brukar göra med din hund om dagarna mm hihi ^^ Och eftersom att du har blivit lite mindre aktiv här, så tänkte jag kanske att du hade slut på ideér så ville bara påminna om den iden C: <3

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 maj 2016 20:04

OMFG JA JAVISST JA OMG NEJMEN HERREGUD JAG BER SÅ FÖRFÄRLIGT MYCKET OM URSÄKT D':
Jag gjorde det inlägget men kristallklart, råkade jag radera allt och sen dess har jag varit lite sur på det BUT NOW NEJMEN ACK ;;n;;
Jag ska fixa det inlägget så snabbt som möjlig c':
Puss puss Kraaaam och förlåt igen ;^;

 
Ingen bild

Orange Tröja, FTW

2 juni 2016 19:48

Skulle bara söka på Camp Blåljus 2016 så hamnade här 😂 Så kunde lista ut lite, ni hade de mörkgröna tröjorna.. eller hur? 😂

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 juni 2016 22:33

HUR...HUR VISSTE DUUUU 😱
Exakt, vi hade den extremalt fula mörkgröna tröjorna vår klass :c
Nejmen vilken skola var de orange nu...Götene...WAIT.
DET VAR JU DE ORANGE SOM VANN
OHMY ÄR DET ERAN KLASS SOM VANN? WAAAAH GRATTIS GRATTIS :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards