❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 9 april 2016

/ FLIP THE TABLE? \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 april 2016 21:17

   Har kommit på en alldeles egen sådan tag som jag stolt vill presentera för er mina kära.

WOULD YOU FLIP THE TABLE? #flipthetable
Easy, några frågor och du ska svara om du skulle flip the tabel or not, idén denna fantastiska kom från alla mina flip table gifs c'8
Och så kör vi på engelska så att denna tag blir världskänd huehuehue we don't care om grammatiken som vanligt C:


/ You read a book and then accidentally you drop the book and you most find what page you was on \
FLIP THE TABLE?
THERE CAN STILL BE HOPE, YOU MUST REAAAAAAALY CAREFULLY PICK UP THE BOOK AND SEE IF fuck this jag skriver väll också på svenska i can't find the words OM SIDAN ÄR KVAR ELLER OM DEN ÄR NÄRA, CUZ OM MAN FLIPAR TABLET så hittar man ju aldrig sidan >->


/ You hit your toe in the table \
FLIP THE TABLE?
Burn in hell table.


/ There is One cookie left and you take it, but drop it on a extremely dirty floor \
FLIP THE TABLE?
I would cri. So no I wouldn't.

/ When it feels like 1 Hour in math class, but it only been 10 min \
FLIP THE TABLE?

Flip table, gets attention and the teacher scold me and I must left the classroom because of my action in the classroom. Mission complete. I'm free.


/ You studied 3 hours for a test tomorrow, and you notice now that they have changed the date for the test \
FLIB THE TABLE?

*flips table* I'm out.


/ A perfect meme idea, but it have already been used \
FLIP THE TABLE?
How could anyone have the same brilliant idea as me? Yes I would flip the table so hard.

/ You OTP nearly kissed each other but someone interrupts \
FLIP THE TABLE?
Let's kill the " someone "


/ It is so clearly that you OTP love each other but they never confess their love for each other \
FLIP THE TABLE?

THERE IS NOT ENOUGH TABLES TO FLIP OMFG I HATE THAT SHITO FLIP ALL THE TABLES FFS


/ It's loading \
FLIP THE TABLE?

After 2 minutes I would flip the table and after 5 min and it have not loaded anything I would burn the table, after 8 min and it is still loading I would yell and scream when I jump and destroy the rest of the table. After 10 min I cri.

/ There is no more hot water left from the shower \
FLIP THE TABLE

Alright, who took a shower before me let's find the person and give it a high five, in the face, with the table.


/ You alarm rings on a weekend because you forgot to turn it off \
FLIP THE TABLE?

I would cast the alarm out of the window and if I can hear it still ringing I would take a table and cast it on the alarm out of the window 

  

/ A cliffhanger in the end of a episode \
FLIP THE TABLE?

Oh yeah I would flip the table over and over until the next episode comes out.
Like now.
Sherlock Holmes season 4 in early 2017 omfg there is no way I will survive until the next season comes out I need it now. And there is not enough tables to flip. FUSHU

   
/ Work all day long, PC/MOBILE/IPAD or whatever crash and don't save \
FLIP THE TABLE?

Yes. I would flip the table so hard.


ALRIGHT, HOPE YOU LIKE IT~!
Nejmen feel free att göra denna tagen på era bloggar eller medier eller vad som nu är inne med hastagen or hur man skriver det #flipthetable och så får vi se om några vågar sig på denna.

Och om man vill pressa några personer att göra denna taggen så feel free 2 do it. Man kan komma på egna frågor med btw.

 Ensam taggar jag inga för jag tror att de redan vet vem de är huehuehue jag är så evil nejmen om du tror " Wait, pratar hon om mig?!?" så tror ni helt rätt c8

 
 
Julia

Julia

10 april 2016 14:38

Hmm, det här låter kul! Är det meningen att man ska använda dina frågor eller komma på egna?? ^-^

http://inknerd.blogg.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

11 april 2016 19:01

Man kan göra lite så som man vill, några kan man ju kopiera men man kan ju komma på egna om man tycker att det är roligare och enklare c8
Något som man helt enkelt stör sig på men frågan är liksom, stör man sig så mycket på det that you Will flip the table? xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards