❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 6 april 2016

/ BUTTS OF FANDOM \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 april 2016 21:46

  

Nejmen hejsan där varelsen bakom skärmen welcome welcomeee (o3o)/
Jomen liksom vi behöver inte påpeka att igår blev det inget inlägg cuz why mate why make useless excuses when you don't need it~?
Oml citat on point, ack ber om ursäkt men citat och jag det blir liksom halv drama.
Bro frågade mig om jag tyckte att livet var hemSKT DSBCDLSJCJC I KNOW VETTE INTE VAR DENNA DEEP FRÅGAN KOM IFRÅN MEN DET VAR REALLY DEEP
Och jag svarade ju bästa svaret ever so proud let us hastag this. #proud
" Livet är som en bränd kaka, det går att äta den men det smakar inte gott"
Okej, här behöver jag väl ändå påpeka att vi hade Marabou kakor i skåpet och jag ville ha en så jag frågade bro om han kunde ge mig en liten cookie men då frågade han denna frågan and i just like I don't care. I Wanna have that goddamn cookie and not A Deep question.
Herrejösses livet väl inte ett helvete men sure it can be men alltså, jag vill inte leva i ett sådant liv så därför undviker jag det.
As simpel as that.

VISA vecka right bae~! IDAG LEKSAK OCH BOK AFFÄREN DÅSÅ OCH DET VAR SÅ PERFEKT ALL THE LEKSAKER kunde ju bada i allt MEN DET VAR SLFNCKFDCFVVF
Fick sätta lite pris and packa upp en massa leksaker and pennor och sortera böcker och sortera saker och designa bokhyllor, bra pennor och pyssel och en massa leksaker det är ju himlen för mig
Kjcokfejckösfxd himlen är nu sci-fi bokhandeln men ni vet ju vad jag menar priserna i sci-fi bokhandel gör så att man hamnar i depression med sin plånbok
Men det var grymt idag kanske i slutet av veckan öppnar jag en fandom affär vette helsike skulle ju vara heltgryyyymt broooooo c':

THAT BODY AND BUTTS OF FANDOM JUST FABULOUS 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards