❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 23 mars 2016

Lucky sparkle star~!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 mars 2016 19:39

 

Försöker gömma detta faktum att jag har Spanska, So prov nästa vecka och en hel deckare att skriva tills nästa vecka men det går inte så värst bra.
Nejmen hur ska man säga, människan kan inte fullkomligt slappna av.
WELL, VI IGNORERA DEN HEMSKA TANKEN ETT TAG TILL c8


Alltså berättade för Amanda mina hobbit och LOTR planer och vad de har gjort med mig and She was like " INTE EN FUCKING FANDOM TILL" cuz stackaren jag har ju borrat in ett hål i hennes huvud med sherlock och nu så ska andra hålet borras med hobbit och LOTR I feel sorry for her c':
Just nu är jag väl mest inne i hobbit och fortfarande sherlock, men känner hur gärna jag vill kolla på någon walkthrough på en horror RPG spel ;u;


Anime har jag ju alltid i bakfickan och kollar på någon, just nu är det fortfarande Meitantei Holmes men har även börjat på lucky star animen och först var jag wut is this MEN NOW SÅ ÄR DEN JU BARA FÖR HÄRLIG >u<
Tror att de mesta som är Otakus här har hört om lucky star, det är inte en sådan KABOOOOOM epic badass OMG feels anime om ni förstår vad jag menar, like Death note or fairy tale bara en sådan slice of life, lugn och ingen särskild story bara man kan kolla på den när man har tid eller vill ta kol på tiden och jao, värt C:
Minns när jag började min otaku karriär och skulle beställa figurer och jag brydde mig absolut inte från vilken serie det var bara ville ha någon anime figur och då beställde jag ett billigt pack med K-ON! Och lucky star och började kolla på 1 ep på den för ville nog ända ha lite kol vilka figurer jag beställde och det var openingen som gjorde att jag bara wut is this.
OMG PLZ give me my money back.
Men vi kan avsluta detta med att jag väntade kanske 1 månad på figurerna men de kom aldrig för de hade tappats bort på vägen.
SAD STORY.
Detta var då det året jag började kolla på anime och orkar inte räkna here men det var ju några år bakåt cx

 

BTW KOM IHÅG ATT RÖSTA I OMRÖSTNINGEN BEFOLKNINGEN~! >:3

 
 
The rock cat

The rock cat

25 mars 2016 21:13

När jag började titta på anime såg jag Knights of Sidonia, och den är värsta feels-anime.
Nej men, jag var 8-9 när jag såg den...

http://Therockcat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

26 mars 2016 20:28

Waaah! Jag har hört om Knights of Sidonia~! Är det något du skulle rekommendera ~? C;
Feels-animer brukar vara väldigt bra även om de svider väldigt mycket ;n;
Hmm, min första anime var nog Special A om man inte ska inte ska räkna med Pokémon cx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards