❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 februari 2016

Se det som en komplimang bro

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 februari 2016 19:55

ALLTSÅ OM MAN VAKNAR OCH DET FÖRSTA MAN GÖR ÄR ATT FÅ FUSCHU DISKMEDEL I ÖGAT ÄR DET TYP TECKNET VAR BARA VARA I DIN SÄNG OCH ABSOLUT INTE GÖRA ETT SKIT
Hur lyckas jag?
Well, Diskmedlet ramlade och jag lyckades med reflexen fånga den man då så sprutade det ut lite diskmedel och såklart fick jag lite, men det var ju lite jag fick i ögat MEN HÄRLIGT ELLER TREVLIGT VAR DET INTE DET VAR FLERA MINUTER UNDER VATTNET OCH SKÖLJA OCH DET SVED NÄR MAN BLINKADE
men det gick ju över~
Och jag som alltid undrade när jag läste på förpackningen att man ska undervika kontakt med ögonen, hur det är ens möjligt.
Alltså vilken klantskalle lyckas ens få kontakt med ögonen med diskmedel like how.
Och så kommer man där.
Jag ber om ursäkt, det var visst möjligt.
Dåså, denna helgen har jag då flyttat in i huset och det är så mycket jobb >->
Men nu så har jag ju här i huset en 5 årig och en 9 årig.
And let me say this.
Att om någon säger till dig att du beter dig som en 5-åring så se det som en komplimang.
För omg 9-åringar är typ en av de värsta DE KLAGAR OCH ÄR SURA HELA TIDEN, DE MÅSTE HA DE DET VILL OCH SÅ SJÄLVISKA OCH BORTSKÄMDA JAG FÅR JU DAMP RYCK USCH FY ?-?
Samtidigt som 5-åringen går runt och frågar om han ska hjälpa till, och så kreativ man är alltså om jag jämför en 5-åring med en Typical tonåring med så vill jag bara gråta.
Jag skulle definitivt blivit en bästis med 5-åringen, bara hur kul man kan ha när vatten från kranen rinner ner man kan ha eller bara en lego figur och gosh visst kan det vara jobbigt med all skrik men well skrik eller en massa Deep drama får man ju själv välja =w=
OMFG HAN KOM NYSS 5 ÅRINGEN OCH SA GODNATT TILL MIG DJSXDLJWXBWJLDXBDWL SÅ GULLIGT KOMMER JU KRAMA SÖNDER VARELSEN ;;u;;

 
 
Iwa no Neko

Iwa no Neko

28 februari 2016 20:47

Well, know the feelings c: Jag har själv en brorsa som är så söt, och trevlig :3
Men gick det bra med ögonen, Sandra-senpai?

http://Therockcat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

1 mars 2016 09:35

Awww, man vill bara krama om de c':
Jajamen det gick bra, det sved en hel del men sköljde ögonen med vatten ett par minuter och så kändes de mindre But, be careful Rocky Neko-kouhai x'3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards