❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 27 februari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 februari 2016 21:42

Om jag är utmattad jajamen där har ni minsann två tummar upp.
Usch fy vad jobbigt allt ska vara känner jag >->
Men vi har då flyttat in till huset och om man som aldrig trodde att varelsen hade muskler så kan jag berätta för er att idag känner jag mina biceps och triceps så perfekt, tror att vanligt folk använder ordet muskelvärk here.
(Bära upp en massa möbler, trappor everywhere och bära en massa stuff bro)
Men huset är jätte fint och det finns så många spännande nya rum och det känns ändå så äventyrligt =w=
Like det finns en källare som är extremt creepy som typ kommer vara helt utmärkt om jag fick tillräckligt mycket mod att gå ner och bara filma in någon horror film där nere uwu
Och så har ju denna 5 åringen så många leksaker, leklera, pärlplattor, målarböcker och lego och jag hoppar ju bara in i leken c':
Även så kommer jag lära mig så mycket av detta, att vara mer självsäker och säga till andra personer, ta större ansvar och sådana jobbiga saker u know men eftersom jag vet att det är bra för mig and like VI ALLA VET HUR BEDRÖVLIGT JOBBIGT LIVET ÄR så...alltså plz Sandra here läser ju igenom detta och låter ju som en vuxen person som pratar med sig själv o^o
Well, för tillfället mår jag deffintift inte bra alls för det har varit en jobbig vecka på alla möjliga sätt och mer än det och jag orkar inte ens skriva om det~
Beklagar, jag vill ju verkligen vara öppen med den här bloggen och mig själv men jag vill att allt lugnar ner sig så jag inte tar för hastiga beslut bara att jag tänker igenom vad jag skriver.
Förlåt, detta låter kanske jätte flummigt and wut men tror att senare med tiden så kommer jag få ut allt på bloggen som är väldigt känslosamt för mig för att blogga har blivit som en vardag för mig, varje dag ett nytt blogginlägg och varje inlägg ska fyllas med en viss känsla, randomness, fangirl, flummigt I don't even know jag har seriöst anfallit bloggen med allt möjligt xD
Men dåså, vet inte precis vad jag ville få fram med detta inlägget jag bara skrev det som var på mitt hjärta och det kanske låter jätte flummigt och helt wut men well, jag fattar heller inget längre och bara går på känslan c:
Dessa sena inlägg är ju eftersom det är mycket jobb och så har vi låg internet anslutning som 6 personer delar på så nu under kvällen har jag tillgång till det som bäst och då är det lite mer chill now, vill även gå till några vettiga inlägg btw som jag har planerat sedan sportlovet MEN DE HAR BARA FLYGIT IVÄG FRÅN MIG D:
Men de kommer senare eller tidigare so well nu så flummar jag iväg till någon härlig fandom sida, skulle sitta fint känner jag =w=



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards