❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 21 februari 2016

FANDOM TRASH

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 februari 2016 21:49

Alltså jag kan bara inte acceptera det faktumet att sportlovet är slut.

men gosh vad jag har fandomat nu när jag tänker efter...och well...HAR HAFT SÅ MYCKET FANDOMS PÅ GÅNG SÅ HAR INTE HUNNIT BLOGGA OM ALLA FÖR VARJE DAG VAR DET NÅGOT NYTT ALRIGHT MÅSTE ERKÄNA VAD JAG HAR HÅLLIT HUS NOW I CAN'T HOLD BACK ANYMORE:

- SHERLOCK HOLMES BBC
SÄSONG 2 EP 1 = jag kommer inte överleva detta
om jag älskar detta är inte frågan, frågan är bara hur mer beroende jag kan bli än detta
this feels are far more than love bro.
this feels, wakabofi*
*( ett ord som Sandra har i sin egna ordbok som hon beskriver " när inga ord kan beskriva dina känslor)

RPG STRAY CAT CROSSING
Such A masterpice

ANIMU:
Yamato Nadeshiko Shichihenge ep 10/24 
En av de få animes som verkligen få mig skratta högt, animationen är inte det bästa men helt så som tur stör jag mig inte så hemskt mycket på det, karaktärerna är dock en aning irriterande och med all " LIKE A WOMAN " " CUZ U ARE A WOMEN" så jao det stör jag mig på en aning men den är bra and i Enjoy it rätt mycket än så länge C:

 - HUNGERSPELEN

tredje boken har jag börjat läsa och detta kommer göra ont, känner av auran av boken och slutet som kommer nog ta kol på mig ohmy ohmy why is THIS book so good~? ;-;

- BLECKMOSSEN RADIO
ALLTSÅ DET VAR BRA
DET BLEV INGEN FAIL
DEFFINITVT INTE OCH JAG BARA GRÄT SÖNDER MIG FÖR DET LÄT EXAKT SOM DEN GAMMLA VANLIGA ÄLSKADE AMIR MED BESKRIVNINGEN ACK DETTA BLEV RIKTIGT BRA uwu

ÖVRIGT
- ORANGE KOMMER BLI EN ANIME NYHETEN SOM NOG SLOG OSS NER ALLA ;U;
- COSPLAY SM
HAR INTE HUNNIT SE DEN MEN JAG KOMMER ATT SKRIVA OM DEN NÄR JAG HAR SÄTT DEN PÅ SVT PLAY *^*
Och det bästa till sist
För er som har vågat tänka tanken på sherlock Holmes till manga
Och ger till er denna artikeln
https://www.animenewsnetwork.com/news/2016-02-19/sherlock-manga-heads-to-us-uk-from-titan-comics/.98877
Jag finns här för er, I have already cri och mina famnar är öppna för er som inte visste detta och behöver dela med sig av sina feels.

Nu när jag tänker efter, sportlovet var helt perfekt

 
 
Iwa no Neko

Iwa no Neko

23 februari 2016 16:15

Själv var jag besviken på radio-bleckmossen för att de inte hade med Håkan :( Hade liksom drömt att höra hans röst xD
Annars var den bra.

http://Therockcat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 februari 2016 22:22

JAAAA I KNOW THE FEELS ;n;
Lite synd att de hade bara Siri's röst ;-;
Och att bara Amir och Siri fick vara med av alla karaktärer, like Emil och Håkan, Amanda man skulle ju vilja höra deras röster med~!
Och så vore det ju mycket bättre om en manlig skådespelare också var med som kunde ge en röst till Amir istället att det bara var Siris röst o-o
Men det var en bra story och vi får hoppas att i framtiden blir det mer bleckmossen på radio OCH ATT VI FÅR HÖRA HÅKANS RÖST OMG KAN REDAN FÖRESTÄLLA MIG HUR HAN SKULLE LÅTA, SÅ PERFEKT ;u;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards