❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 januari 2016 20:23

HOWL'S MOVING CASTLE ÄR BARA ETT MÄSTERVERK

Förra gången när jag kollade på den var ett bra tag sedan men denna gången så förstod jag mycket mera och jag är så mycket i tårar ;u;
Howl är en sådan bae så kommer troligen bli tvungen att kasta in mig i fighten över Howl the husband 
Såg boken i Biblioteket och var nära på att svimma av, AHKSWILPX DEN SERIÖST GLITTRADE
ALLTSÅ DET VAR EN SÅDAN ATMOSFÄR RUNT BOKEN SÅ MAN VILL BARA KASTA SIG PÅ DEN
Samtidigt när hunger games 2 boken har mer " kom och läs mig din favorit karaktär kommer dö och dina feels kommer förstöras, kom och läs mig"
Jomen om jag bara får några enstaka år så kanske jag är klar och förberedd just wait~


MIN FÖRSTA ANIME DETTA ÅRET HAR JAG PÅBÖRJAT OCH DETTA ÄR SÅ AWESOMENESS KÄNNER JAG
AO NO EXORCIST
Ep 4, and I cri
Detta kommer bara bli så awesome sugoi



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards