❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 1 januari 2016

THE FANTASIA ARC 1/10

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 januari 2016 20:48

HOLYSHIT BLOGGEN ÄR 2 ÅR
PÅ TVÅ ÅR HAR JAG LYCKATS GÖRA 800 INLÄGG
PÅ TVÅ ÅR HAR JAG SKAFFAT TVÅ GÅNGER MER VÄNNER ÄN I HELA MITT LIV
Och nästa år blir det 3 år, det magiska talet c':
Jag har träffat så många underbara människor genom bloggen och fått så många fin fina kommentarer och feedback nejmen detta är ju bara fantastiskt ;w;
2016 kommer bli ett underbart år, jag känner det i magen~ c8
För året börjar ju på en fredag ELLER HUR ASLJXBDWJIXVDJSKXVSDJKXV OCH DÅSÅ LÅT OSS PRESENTERA NCBLJADXBSDLC HAHAHAHAHAHAHAHAJAGÄRSÅGLADDD
Jag har sedan förra året på sommarlovet jobbat med ett långt kapitel med mig och våran älskade enhörningen Pyon och låt oss säga det att det är bara " jag gör det imorgon " sak som gjorde att vi kom hitt så har ju såklart inte jobbat med det alls mycket som jag borde, därför är jag inte klar.
Detta är bara sorgligt MEN JAG HAR NÅGRA SIDOR KVAR ochsedanmålaalltochskuggamenpssss
MEN FÖSRTA SIDAN ÄR KLAR
DAGS ATT BÖRJA RESAN, MÖT MASSOR AV NYA KARAKTÄRER SOM KOMMER FÖRBLI KVAR VID BLOGGEN
LÅT MIG PRESENTERA
ETT HELT KAPITEL MED MIG OCH PYON
THE FANTASIA ARC~!

NEXT----------> http://sandrai.bloggplatsen.se/2016/01/08/11247608-the-fantasia-arc-2-11/

 
 
Julia

Julia

1 januari 2016 22:46

Grattis på två-årsdagen! Du har lyckats leverera spralliga och energiska inlägg ytterligare ett år, som allt får mig på bra humör, nu kör vi ett år till!
Kram <3

Gjorde en snabb liten edit efter att ha sett din nya header (it's your to use~), undrar om du kan se den om jag bara lägger länken här? file:///C:/Users/Julia/Pictures/r%C3%A4tt1205614-bigthumbnaild.jpg

http://inknerd.blogg.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 januari 2016 19:20

Naaaw, tack så mycket jag blir så glad av att höra det ;u;
Ack, du har hängt med mig sedan bloggen nästan började och att du fortfarande är kvar och läser efter 2 år är nu bara så fantastiskt ;3;
Kramisar ;; u ;;
Tyvärr jag kan inte öppna den D": Kanske funkar det om man skickar på mailen eller på något annat sätt och viss~? ;n;

 
Julia

Julia

2 januari 2016 22:22

Bra plan att skicka bilden via mejl... vad var bloggens mejladress nu igen? Jag svär, mitt minne suger ibland XD

http://inknerd.blogg.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 januari 2016 20:40

Haha lugnt, du är inte ensam xD
sandrai.bloggplasen@gmail.com
Så fascinerande att man lyckas faila med att skriva bloggplasen och inte bloggplaTsen #hardlife ._.'

 
Anna

Anna

4 januari 2016 14:09

Ja, grattis på två årsdagen,du :)
Jag har precis börjat följa dig för två dagar sedan efter att jag har hittat min övergiven blogg.
Sist jag loggade in var i 2012 i Januari xD
Sjäv älskade jag manga å anime som tonåring, nu när jag är mamma till två småtningar har jag inen tid för anime (jag försöker dock följa kuroshitsujis nya säsonger, samt så måste jag ta mig samman och titta klart på Sailor Moon Crystal :T)
Jag gillar mer kawaiikultur nu helt enkel samt så är jag obbsesiv över Disney xD
Den där serien du ritade var helt random,lol xD

Kika in hos mig också men jag har börjat blogga bara igår x3
http://deadcookie.bloggplatsen.se

http://deadcookie.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

4 januari 2016 21:30

Naaw, tack så mycket c':
WAAAH FÖLJA MIG NEJMEN HERREJÖSSES TACK SKA DU HA JAG BLIR SÅ GLAD ;u;
Jomen kan förstå det att det kan vara svårt att hitta tid men så underbart att du ändå kan hitta lite tid för det är ju alltid något och de är ju sådana bra animes du har där ;w;
DISNEY
AGFFJISN ÄNTLIGEN NÅGON SOM ÄR OBSESSED AV DISNEY, JAG ÄR INTE FOREVER ALONE :"D
THAT'S SO AWESOME OCH KAWAIIKULTUR DU ÄR JU BARA FÖR AWESOME c8
Aww, Pyon tackar och bugar c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards