❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 september 2015

Perfection~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 september 2015 20:23

Biblioteket måste ju ändå vara ett underbart ställe c':

Det är lugnt och skönt, en massa datorer som man kan låna och nu när jag idag skaffade bibblan lånekortet för nu pratar vi om skara bibliotek och inte floby för det är ju inte lika lyxigt där så jao xD
Jomen jag gillar biblioteket och vill man ha en lugn tid för sig själv så kan det ju inte bli bättre :'3
Igår hade jag teater och sovde i skara och eftersom det idag är studiedag så sovde jag också här hos pappa och idag så hände det inte mycket~ :3
Tog det lugnt, var då i bibblan om ni inte visste det och så kollade jag klart på ore monogatari och de senaste episoden av Gintama och ack, just so perfect.

Ore monogatari är bara den perfekta romance animen ever, allt var bara så perfeckt.

Helt klart en 10 från min myanimelist c':
Gintama är ju något man inte kan jämföra en annan anime med.
Den förblir min favorit anime alltså wakabofi, jag kan inte ens hitta några ord att beskriva gintama ;u;

 

WAAAH JA JUST DET INNAN JAG GÖMMER AV DET SÅ VAR DET TEATER IGÅR OCH MYGOSHHHH
DET VAR SÅ HÄÄÄÄÄR ATTTTTTT HAHAHAHAHAA
Vi satt i en ring och vi skulle säga vår känsla, namn och favorit film och argh.
Vet ni vad en av killarna svarade som deras favorit film?
He.
Efter ni har läst dessa meningarna som kommer så kommer ni fatta mina feelings så väl.
Sword art online the movie.
Listen to Me my children.
- Min favorit film är Sword art online the movie
*killen vände sig till vännen bredvid honom"
- OCH JA DET FINNS EN FILM
* kompisen kollad på honom och svarade*
- Den måste jag se~
Bara för att göra det lite tydligt är Sword art online en anime.
Ja ni kan kanske föreställa mig i den stunden.
Två av personerna i min teater grupp kollar på anime?
Well, suprise grandma.
OM JAG INTE VORE SÅ FÖRBASKAT BLYG SÅ SKULLE JAG BARA GÅ FRAM OCH KRAMA OM DESSA MÄNNISKOR 
OCH JAG VÅGAR INTE BARA FRÅGA " KOLLAR NI OCKSÅ PÅ ANIME?"
SÅ ISTÄLLET SÅ SVARADE JAG ATT MIN FAVVO FILM VAR GINTAMA FILMEN MEN TROR ATT DE INTE LYSSNADE PÅ MIG
DET ÄR SÅ JOBBIGT VARFÖR 
Sen så kanske ni minns att jag sa att jag skrattar hela tiden och kan inte vara seriös?
Saken är att när  jag är nervös eller spänd så skrattar jag.
Och får kalla händer.
Men när jag är spänd och typ orolig skrattar jag istället för vanligt folk som kanske svettas or something.
Så folk kan inte ta mig seriöst på grund av att jag skrattar när jag är spänd och jag kan inte bro för det.
MEN EFTER ATT JAG HAR VANT MIG SÅ KOMMER JAG KUNNA VARA MIG SJÄLV OCH JAG ÄR JÄTTE GLAD :'D
Men dock så vill jag att det snart går över för vill inte att alla ska tro att den som jag är nu i teatern är min personlighet för det är det ju inte precis, eller jo men det är ju bara den mindre bra delen >n<
MEN JAG SKA GÖRA MITT BÄSTA >:D

  

 
 
thilde-chan

thilde-chan

24 september 2015 20:36

Ursöt blogg du har ♥.♥

http://mykawaiilife.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

25 september 2015 20:12

Ursöt blogg? ;u; Tack så jätte mycket :'3
Kollade in din blogg och man bara 2 kawaii 4 me, kommer deffinitivt besöka den mer ;w;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards