❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 23 september 2015

VAD VILL DU MIG MÄNNISKO LIKNADE VARELSE SLUTA GLO PÅ MIG D:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 september 2015 20:35

VETTE NI VAD DET ÄR FÖR DAG IMORGON

STUDIEDAG
MAN ÄR JU I TÅRAR MAN ÄR RÖRD TACK ÄNTLIGEN FÖR EN STUDIEDAG EFETER EN EVIGHET :D
Det var en ok dag i skolan tack ni som undrade :3
Men jag gillar inte precis min klass, man överlever ju dagarna men okej let's talk about feelings ok? xD
Alla delar in sig i små olika grupper och det är bara så irriterande D:
Kristallklart så hatar jag ju inte på dessa för nu lät det som det men jag tror att några av er känner igen sig~
Om man nu ska kortfatta allt så vet man att personerna snackar skit om den ena.
Om jag bryr mig?
Nope.
Men varför klagar jag då?
JOMEN FÖR I HELSIKE OM ETT PAR KVINNOR ÄR SAMMLADE I EN RING OCH VISKAR MED VARANDRA OCH KOLLAR PÅ PERSONEN SÅ ÄR DET JU VERKLIGNE TOPPSECRET ELLER HUR 
OCH PÅ TAL OM NÅGOT HELT ANNAT
BITCH BLICKAR
ALLTSÅ JAG BLIR FÖRBANNAD
OM NÅGON HELT PLÖTSLIGT HATAR PÅ MIG OCH KOLLAR MED DEN DEN BLICKEN SÅ FÅR JAG DAMP
ISTÄLLET FÖR ATT BARA SITTA DÄR OCH GLO PÅ MIG SÅ GÅ FRAM OCH PRATA MED MIG ISTÄLLET JAG BLIR FÖRBANNAD LKADCBJOFSBCLKWDBCKL
Jag lovar att någon gång kommer jag inte klara av det och kommer gå fram till personen som kollar på mig och fråga vad problemet är för det är ju inte så trevligt att få sådana blickar när man inte vet vad som händer eller har hänt >:c
Detta händer dock inte mig så ofta och definitivt inte idag xD
Men hade bara en sådan lust att ta upp det för ack, ville bara påpeka det och dela med mig av mina feeling och kanske någon känner igen sig :C
...
FÖRLÅT DETTA INLÄGGET BLEV JÄTTE DEPRIMERNADE D:  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards