❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 13 september 2015

THE FEEEEEELS KYAAAAAAH MYGOSH

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 september 2015 21:06

AMG JAG ÄR I TÅRAR
EFTER ETT ÅR
ETT ÅR
SÅ HAR ÄNTLIGEN BLECKMOSSEN SAMLINGS ALBUM 2 OFFICIELLT UTE NU Å
JAG HAR VÄNTAT PÅ DENNA STUNDEN SÅ LÄNGE
NU TÄNKER NI OKEJ DETTA KAN BLI BÄTTRE
HAHAHAHA TROR ATT NI KAN KÄNNA MIN GLÄDJE GENOM SKRÄMNEN NÄR NI LÄSER DETTA
JAG SKA TILL GÖTEBORG BOKMÄSSA
OCH CARROMIC KOMMER VARA DÄR PÅ BOKMÄSSAN
EFTER 7 ÅR KOMMER JAG KUNNA TRÄFFA HENNE
OCH KRAMA OM HENNE OCH SÄGA HUR TACKSAM JAG ÄR FACE TO FACE
OCH I GÖTEBORG
FINNS KAWAII SHOPEN OCH SCI-FI BOKHANDLEN SOM JAG SKA BESÖKA I ÅR OCKSÅ
Detta är ju något I can't believe in för I mean this is My dream träffa Carromic-sama Nejmen amg dessa två kommande veckorna kommer vara svåra för mig, så svåra med alla plötsliga fangirl attacker och ack, svår tid väntar människan som kommer stalka och planera exakt allting innan den stora dagen kommer och måste planera hur mycket pengar jag får lägga ut i varje affär...OMG SC-FI BOKHANDLEN KAWAII SHOPEN OCH CARROMIC JOXDBJOWDBCOUQWDHAHAHAHAHAHA JAG DÖR

 
 
Crazy Teddy Bear

Crazy Teddy Bear

14 september 2015 15:52

*Läser allt*
Oh my blöbb gillar du också Bleckmossen?:DDD (Jag älskar den serien!)
Bleckmossen är så himla bra *^*
Vilken är din favvo?c: Min är Håkan, Siri och Alex ;D

http://Crazyteddybear.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

14 september 2015 20:06

OHMYGOSH ALDRIG TRODDE JAG ATT MAN KUNNDE STÖTTA PÅ NÅGON SOM OCKSÅ GILLAR BLECKMOSSEN HÄR I SAMHÄLLET ;w;
I'M NOT FOREVER ALONE
THANK YOU
LET'S BE FRIENDS 8D
Ack bleckmossen var det första mangan och är bara så tacksam till carromic för utan henne skulle jag inte vara en otaku fangirl ;3;
Älskar Amir, Håkan och Alex ;u;
Men om man ska vara ärlig så läser jag ju KP och de nyaste bleckmossen i bibblan och det kanske bara är jag men jag saknar den gammla bleckmossen ;n;
Amir som jag älskar så sjukt mycket har typ blivit en player mellan Amanda och Samir (?)...kärleks triangeln mellan alla och Emil börjar bli överdrivet och jao D:
Men kommer ändå alltid älska bleckmossen No matter what =w=

 
Ingen bild

Farmor (aka Linnea x3 )

14 september 2015 21:09

Ååh! Blev supertaggad av ditt inlägg! Har heelt glömt bort att del 2 kommer iår- hur kan man det xD? Men jag håller totalt med dig, värmen i Bleckmossen har lite försvunnit och den har blivit någoles "sämre". Älskar verkligen Carromic men ändå. Och detta säger jag efter att ha bara ögnat igenom några denna sommar men karaktärerna har blivit på ett sätt ytligare... Nåja, vi får ju vara glad för att Bleckmossen ännu finns! Och förresten, mina top 3 karaktärer är 1.Siri 2.Alex 3.Emil~
(har skrivit mer om detta i mitt kommande mejl, Sallad)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

16 september 2015 21:26

I KNOW RIGHT, MAN GLÖMDE JU NÄSTAN AV DET D':
Du har helt rätt, det är just den värmen som saknas i bleckmossen ;-;
Jag saknar verkligen den "gamla" bleckmossen...Den var så härlig!
Amir som var kingen har nu blivit typ en player, the badass Håkan är inte lika badass och Siri har blivit kaxigare och alla andra karaktärer har förändrats, men mest stör jag mig på all kärleks drama som har gått för långt :|
Även så har Carromic sätt att teckna blivit...annorlunda och gillade mer det förra sättet för nu är det lite "överdrivet" eller hur man kan säga det D:
Men man kan inte hata på Carromic och nu nästa år är det ju 10-års jubileum och man ska vara tacksam och glad c':
Waaah, ser ifram imot din mail, Lindex C;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards