❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2015

Ja just det helgen är ju slut ;n;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 augusti 2015 21:39

Hejsan hejsan I'm back and alive C:
Känner mig bättre idag och ni behöver inte vara oroliga att jag kommer dissa bloggen och inte skriva på grund av allt som händer just nu i mitt som kallade "liv" och "verkligheten"~
Allt känns bara så overkligt, jag kan bara inte fatta vad som händer just~
Jag ska inte gömma detta eller anstränga mig att låta glad för jag är verkligen ledsen över vad som har hänt men alla skulle ju vara det och det är normalt att man inte kan hantera så många feels på en och samma gång~
Dock så skulle jag verkligen vara heartbroken om jag inte hade alla mina fandoms bredvid mig, när min pappa grät när han berättade om allt så gjorde jag precis så som jag ville en karaktär skulle göra t.ex i en manga när någon gråter och sa precis det jag ensam skulle vilja höra från någon.
Eftersom detta var något som jag förhoppningsvis kommer minnas resten av livet då ville jag inte ha några misstag eller ånger att jag borde ha sagt något bättre istället or something~
NU KANSKE DET LÅTER FÅNIGT MEN COME ON OM MAN LÄSER MYCKET SHOUJO MANGA OCH KOLLAR PÅ VACKRA ANIMES SÅ HAR MAN KVAR VACKRA CITAT OCH FEELS I HJÄRNAN OCH SCENER SOM VÄRMER THE HEART SOM MAN FAKTIS KAN ANVÄNDA SIG AV I VERKLIGHETEN ATT GÖRA ANDRA GLADA C':
Ack, förlåt för dessa inlägg men detta är det ända sättet jag kan få ut mina feels på och jag känner mig bättre efter att ha skrivit ner allt och herrezeus jag har några inlägg här på lager som är så flummiga och hardcore fangirl känslor med i så det är bara att vara redo, mormor har alltid något i kakburken =w=

 
 
Julia

Julia

24 augusti 2015 20:26

So happy~ Dina inlägg är en höjdpunkt på dagen!
Ser fram emot dina flummiga inlägg XD
Bra tips annars, att anime och manga ändå kan ge en lite förberedelse för händelser i verkliga livet.
Kram~

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

25 augusti 2015 21:41

Likadant är det med dina underbara inlägg :'3
OCH BTW DIN #JAGLOVAR TAG ÄR HELT GENIALISKS JAG SKA DEFFINITVT GÖRA DEN MOHAHAHA >:D
Man bör vara tacksam åt sina fandom c':
ITALIA HUGS =W=

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards