❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 augusti 2015 20:56

Har nu för den hederliga llama regnbågen där borta någonstans bestämd mig för sjutton enhörningar att jag ska se till att vakna tidigare nu varje dag.
För like.
Varje dag.
ÄR SÅ OSKALAD MORÖTTER KORT
JA NU ÄR DET OSKALADE MOROT OCH INTE POTATIS FÖR MAN KAN BARA INTE GEMFÖRA EN POTATIS MED EN MOROT
Jag vaknar upp klockan 11.00 och helt fascinerad blev jag när man märker hur snabbt dagarna går och man bara ÄR NI TVUNGA ATT GÅ SNABBT NU ELLER SOM ETT STEG I TAGET FÖR ANNARS SNUBBLAR MAN I TRAPPAN
Fast det gör jag ändå.
Jag vet inte med jag och trappor är något sådant, varje gång man ska gå upp för trappan måste man offra något och det något kan vara allt från att man spiller te till att man slår till lilltån såklart och går barfota och sedan häller man det varma teet på tån när man snubblar.
Så typiskt mig, så typiskt.
En mycket väl och acceptera anledning varför jag hellre stannar inlåst i mitt rum än att göra något annat.
U never know what will happend one day :c
Ska se till att göra något nyttigt nu.
Like, döda IMovie för det har fu*kat upp hela min video och ger mig tusen gånger mer jobb ännu en gång?
Jao, låter trevligt ska bara ta hitta en hammare någonstans c:<



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards