❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2015

21 Days of Fandom: What's a ship that you want to ship publicly, but everyone on tumblr hates it so you keep your mouth shut about it? #20

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 augusti 2015 21:48

What's a ship that you want to ship publicly, but everyone on tumblr hates it so you keep your mouth shut about it?

Har ju inte tumblr för alla vet ju hur det kommer sluta :'3
Men det finns ju ett litet ship där ute på havet...
Som ingen never have noticed...
Så blev kind of forever alone med detta shippet, som jag sakta började shippa mer och mer i hemligheten och mörkret~~~
Och nu ser det verkligen ut som om jag är forever alone med detta crack ship, det finns knappast några fanarts på dessa där ute på internet :'c
Okokok, får försöka skriva ett ord i taget, en mening åt gången så att inte alla hetalia fangirls plötsligt tystnar och det blir den där hemska "tystnaden" xD
Som skrivet då, detta ship är ju från hetalia och omg man dränks ner av alla ship hetalia har ;; u ;;
Måste nog vara bland de största ship fandomen right there, Hetalia ;;3;;
Och alla fangirlar/boyar över alla möjliga ship, alla drar och sliter i den stackars England och skriver non-Stop fanfic till Italia x Tyskland men alla vet ju, Tyskland ler där ju lite i bakgrunden c;
Och helt plötlsigt märker man att man shippar någon med Japan, och Well där kom ju helt random Prussia in i bilden och man försöker sätta ihop pusselbitarna så gott som det går med alla ship men man vet att ett 100% OTP blir det inget av xD
What a svengelska jag har där C':
Hittade btw en urgullig bild där man får se några blush-face >///<

DON'T FORGET ABOUT CANADA D':
...
Tappade bort mig själv där och glömmde faktis helt bort frågan
Well, det gick ju bra c'x
SOM SAGT GLÖMMER MAN BORT DETTA CRACK SHIPPET, DOCK SÅ KAN MAN INTE KALLA DETTA ETT " CRACK SHIP" FÖR DET FICK NÅGRA ENSTAKNA SEKUNDER TILLSAMANS C':
Oki, here i go.
Dagens svar~~~~
* EPIC MUSIC PLAYS *
...
Poland x France
HAHAHAHAHAHA PLZ DON'T HATE ME
I KNOW POLAND X LITHUANIA OCH ALL FRANCS X ENGLAND OR AMERICA CANADA JAPAN ITALIEN OCH ATT INGEN HAR MÄRKT DETTA SHIP MITT UTE I INGENSTANS MEN HEY
Lite fabulöst skulle det väl ändå vara? x'D
...
Okej ska nog inte kommentare så mycket mera nu.
OR WAIT U KNOW WHAT I SHIP IT AND I'M NOT AFRAID TO SHOW IT >:D
HAHAHAHAHAHA SKA DRA OCH MÅLA LITE FANARTS NU KÄNNER MIG FLUMMIG NU OCH GLAD
I GONNA MAKE THE WORLD NOTICE THIS SHIP
OCH I GONNA MADE EVERYONE NOTICE CANADA OCKSÅ C:<

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards