❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 27 juli 2015

21 Days of Anime: 3 OTPs from 3 different fandoms #17

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 juli 2015 19:30

Sougo x Noubume (Anime: Gintama)
Dessa två är ju bara för mycket för mitt fangirl hjärta, min kärlek till dessa karaktärer är ju reda för stor och detta måste ju bara vara en av mormors bästa kakrecept cuz this OTP är kind of oslagbar när det kommer till epicness och badass~
JAG LJEDJOWDBOUFWRBOC I THE WORD I JUST THE WORD CAN'T FIND THE WORDS WAKABOFI ALL THE WAY
OTGP
ONE TOO GOOD PARING

Neville x Luna (Harry Potter)
ALRIGT ALRIGT, DESSA TVÅ FRÅN HP FANDOMEN ÄR JU BARA FÖR SÖTA
Istället för att ge så mycket uppmärksamhet till huvudkaraktärerna och shippa dom så tycker jag att man ska ge alla side Characters uppmärksamshet för dt finns så många som Mer potterhead borde märka, och deffinitivt i filmerna så märker man inte precis hur två karaktärer kan vara söta ;V;
I mean Lupin och Tonks är ju på allvar ett OTP som jag för tillfället inte klarar av att prata om för då så blir Luna x Neville forever alone~
NEVILLE ÄR JU KAWAIINESS OVERLOUD, OCH I SISTA BOKEN ALLTSÅ HAN ÄR MODIG
OCH MED ETT SVÅRT LIV SÅ KLARAR HAN SIG ÄNDÅ
HANS FAIL OCH KLUMSIGA PERSONLIGHET ÄR JU OCKSÅ FÖR GULLIGT >///<
Luna som är så badass och mystisk, jag tycker hon är awesome och den där flummigheten kan man ju bara inte hata på C:
Sen så känns det som om de verkligen behöver varandra och att de deffinitivt kommer bli lyckliga i framtiden så ja en av de mest fangirlade OTP har jag här :'3

Rapunzel x Jack ( Disney)
DETTA ÄR EN AV MINA SENASTE OTP AND I THINK THIS IS THE BEST CRACK OTP EVER IN THE DISNEY :'D
Alla shippar ju Jack x Elsa och jajamen de är hur badass som helst men alltså Rapunzel från Trassel har ju den personligheten jag älsakar, och jag avgudar med hela min själ Jack frost för inte nog att han är hur badass som helst så har han vitt hår och då behöver man inga mer anledningar >u<
Sure Elsa har vitt hår hon med men let's be honest, Jack frost är ju något att fangirla mer över oWo
...
I CAN'T DESCRIBE THIS OTP
I MITT HUVUD ÄR DE BARA FÖR BRA MEN JAG KAN BARA INTE HITTA NÅGRA ORD ALLTSÅ DET BLIR BARA NÅGOT SÅDANT SJÄLVKLART ATT DETTA ÄR MITT BÄSTA OTP I DISENY OCH JAG DET MINA FEELS SÄGER SÅ OCH FÅR VÄL SÄGA WAKABOFI, CAN'T FIND WORDS AND DESCRIBE MY FEELS C':

 
 
Bakaneko

Bakaneko

27 juli 2015 21:01

DU SHIPPAR OKINOBU
KOUHAI
THIS IS AMAZING

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

28 juli 2015 22:00

OKINOBU ÄR ETT 100% OTP
BUT
IN GINTAMA
ALLT ÄR FÖR AMAZING
;; w ;;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards