❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 juli 2015 22:00

För det första så måste man ju välja ut en fanartist och en Author av alla dessa underbara där ute och detta kan ju ta lite tid xD
Men en av mina absolut favoriter är ju bland deviantart och då får jag välja ut Otakupup FÖR ALKSBXKEDJOCBDJE WAKABOFI ALLTSÅ LQSNFBWOJD HON MÅLAR BARA FÖR KAWAII OCH SÅ ÄR NÅGR AV HENNES SERIER PROPFYLLA AV FEELS OCH MAN BLIR HELT KLART DRÄNKT I ALLA KÄNSLOR OCH WAAAAAAH HON FÖRTJÄNAR SÅ MYCKET MER FANGIRLS/BOYS ;u;
SÅ BE SURE ATT KOLLA IN HENNES dA! C'''8
http://otakupup.deviantart.com
Jag skulle nog fråga om en kram, och om jag vågade att få en helt grattis fanart så skulle det väl maybe vara på mig och pyon, eller något från Ib eller att hon målade en fanart på mina top 10 anime karaktärer på ett stort papper ;U; oWo

Om det vore en Author så får det bli Carromic som tecknar bleckmossen och skriver necropop för det är en dröm alltså, en dröm sedan många år tillbaka ;3;
JAG SKA TRÄFFA HENNE NÅGON GÅNG I LIVET MAYBE PÅ BOKMÄSSAN I GÖTEBORG OCH VET NI VAD
HON KOMMER VARA DÄR NÄR DET ÄR NÄRCON
# R.I.P mormor me
Jag skulle då vilja vara en hel dag med Carromic, när hon tecknar, gå till ett café och hjälpa henne, prata i timmar hur mycket jag älskar henne och gå till SF bokhandeln och yes, älskar henne så mycket så om jag får en kram från henne kommer jag brista ut i tårar :'D
Och Oskar Ekman slulle jag verkligen vilja träffa med ;^;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards