❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 16 juli 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 juli 2015 17:00

Alltså jag tror att man inte behöver ett svar till denna frågan för det är ju bara så kristaltklart när det kommer till mig x'D
Men hela mitt hjärta och lite mer så väljer jag min största fandom here, Animated TV shows C':
Men bara för att inte göra det så kristaltklart så skulle jag nog ha valt att läsa fandom here istället för Animated TV show och Real TV shows oWo
Vi tar några exempel så att inte mänskligheten blir för förvånade och börjar sluta belive in me~
Like Harry Potter, filmerna är ju som de är och i just like Nope, läs böckerna.
Och även lm HP vore animerad så skulle jag nog ha sagt lika dant, NOPE läs böckerna.
För de är ju nästan alltid mycket bättre än serien >u<
Om det då kommer till anime så har ju de mesta anime en manga till det och det brukar ju vara så, dock inte alltid att mangan är bättre (like OHSHC, kamisama kiss, fruits basket, ao haru ride) lol fick bara till shoujo exemplar xD
Men Animated shows är mitt liv :3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards