❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 6 juli 2015

INFO OM VECKAN YEY C:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 juli 2015 22:07

NU NÄR JAG HAR MÄRKT HUR SNART DET EGENTLIGEN ÄR NÄR JAG ÅKER TILL POLEN SÅ HAR JAG BLIVIT STRESSAD
DET ÄR SÅ MYCKET SOM SKA GÖRAS
DE DÄR OSKALADE WAKABOFI JÄRNSPIK BRÄNDA KAKORNA TIDSINSTÄLLDA INLÄGGEN SKA SKRIVAS KLART OCH YES JAG JOBBAR SÅ HÅRT SÅ JAG BORDE FÅ BETALT
Nejmen nope jag älskar ju att blogga och det är därför jag gör det varje dag men ATT SKRIVA 14 TID INLÄGG SÅ FÅR MAN INTE DESSA SOM KALLADE " LIVE STREAM FEELS D': "
För mig kommer denna veckan bli kind of från så sjukt stressad till glädjetårar :'3
MEN INNAN MAN SKA NJUTA SKA MAN JOBBA
Och detta inlägget blir ju då med mitt klotter eftersom det är simpelt och snabbt BUT HEY denna veckan kommer ha bra inlägg C:
På allvar, tro inte att dessa 14 tidsinställda inlägg är vad som helst och att jag bara ska lämmna bloggen utan någon hejdå hälsning right? xD
Och sen när jag kommer tillbaka kommer jag nog ha med mig en överraskning till er från Polen så DENNA VECKAN BLIR DET JU HYFSAT SERIÖSA INLÄGG MED EN LITEN SUPRISE PÅ FREDAGEN, JAJAMEN ÄVEN OM JAG STRESSAR OCH JOBBAR HÅRT SÅ BÖR FREDAGEN BLI ETT RIKTIG BRA INLÄGG c8
Så jag har planerat vad jag ska skriva de kommande dagarna men idag NOPE så here we go, lite klotter cx

Och nu blir det nog med allt nöje, back to anteckningar och den där brända potatis appen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards