❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 juli 2015

I GIVE U A ZIEMNIAK

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 juli 2015 22:15

JAG SKA MINSANN LÄRA MIG ITALENSKA
OCH FRANSKA
BÄTTRE ENGELSKA
JAPANSKA OCKSÅ
NORSKA OCH FINSKA SKA MAN OCKSÅ KUNNA OCH DANSKA BÖR INTE VARA SÅ SVÅRT
OCH SÅKLART GREKISKA
Å SÅ KAN VI INTE GLÖMMA IRLÄNDSKA OCH SÅ FÅR TYSKANRA I SKOLAN LÄRA MIG LITE TYSKA
ELLER WAIT
JAG SKA KUNNA SÄGA HEJ OCH KRAM PÅ ALLA EUROPEISKALÄNDER OCH KINESKA Å JAPANSKA, OCH NÅGRA ANDRA LÄNDER UTANFÖR VÄRLDEN
Sen så ska jag se till att koncentrera mig som aldrig för på spanska lektionerna, nu när vi ska ha en ny lärare i spanska DÅ MINSANN SKA JAG SATTSA vi får bara hoppas att lektionerna inte är lika tråkiga som de var förrut och att de nu inte hatar på mig med gramatiken.
...
MEN JAG SKA INTE LÄRA MIG ATT SKRIVA PÅ ALLA DESSA SPRÅK DET RÄCKER DEFFINITIVT MED MINA KUNSKAPER I SVENSKA GRAMATIKEN OCH ENGELSKAN, SPANSKAN HAR JAG KIND OF GET UPP OCH POLSKAN ÄR JU SVART MAGI THAT
Så där ja, man ska ju ha ett mål i livet right? C':
...
JAG SKA TILL POLEN OM MINDRE ÄN EN VECKA TROR JAG
JESTEM TAK BARDZO SZCZ??LIWA ZE MOG? ZJE?? ZIEMNIAKA JAK ZAWSZE :D
Alltså om någon nu kommer från Polen och läser min blogg så snälla hata inte på min polska när det kommer till skrivandet x'D
Och herrejösses våga inte översätta på google översätt den meningen för då kommer det bli awkward för GT vissar alltid det man inte har skrivit, kind of motsattsen och när det kommer till polska är det en hardcore hater xD
...
Kind of meningslös inlägg än så länge C'8
NEJMEN JAG ÄR LITE MENINGSLÖS JAG SÅ HALOJ ZIEMNIAK
Let's make this clear ziemniak på svenska är potatis C:
LITE ENGSVEPO I GOT THERE
Så ja, om ni kan några ord på andra språk så skulle ju mormor ha tårar i ögonen samtidigt man skriver ner det i sin anteckningsbok c':
TACK FÖR MIG GRACIAS ARIGATO DZI?KUJ? DANKE THANK U c8


Inte nog att jag har väldens mest anpassade bild till inlägget så vissade det sig alla alla de polska bokstäverna har ett oskalade potatis frågetecken på Sig...

WELL, FU*K THAT

 
 
Julia

Julia

5 juli 2015 22:23

J'adore les pommes de terre = Jag älskar potatis på franska^^
Uttalas typ: Sh'ador le pomm de terr.

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 juli 2015 22:16

Waaaah! MERCHI BEAUCOUP C':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards