❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 3 juni 2015

Bläckfisk blått och borrmaskin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 juni 2015 20:16

GAAAH
JAG BLEV PRECIS KLAR MED INLÄGGET INNAN JAG RÅKADE STÄNGA AV HELA MIN IPAD OCH ALLT RADERADES
WHYYYYYY
D:
Nu måste vi ta allt om igen D:<
Well, here i go~
Det regnade extremt mycket på morgonen, eller nej det regnade inte det ös regnade och man kunde drunkna i allt skulle man stog framför fönstret~ :C
Och vem cyklar till skolan utan regnjackan och allt?
Och kommer till skolan med en ny färg på byxorna, från vanlig jeans färgat blått till svart bläckfisk färg på byxorna?
...
Låter Sandrigt.
DET REGNADE SÅ MYCKET OCH DET VAR INTE ETT DUG TREVLIGT D:
Men som tur, extremt stor tur, lite skrämmande stor tur hade vi idrott idag och då gick jag halva dagen med mina idrotts byxor! :D
Lite lustigt när mormor kommer med en blommig tröja och idrotts byxor C8
Men Annelie the hemkunskap och religion lärare sa att hon kunde slänga in dom i torktunnan.
Det är ju bara för överdrivet snällt, jag kunde ju börjat gråta av her kidness ;u;
OCH NÄR HON KOM MED DOM SÅ VAR DEM SÅ VARMA SÅ GICK RUNT I KLASSRUMMET OCH KRAMADE OM DOM C':
Sen så på No lektionen så ramlade jag av min stol pladask på golvet på en annan stol och känner att min tumme kändes lite mer än vanligt, men alla failar och jag råkar bara faila lite mera right? 8D
De sista 5 min så dansade klassen till Justin Baby, party in the classroom C':

PÅ TAL OM IDROTT x'3
För några veckor avslutade vi orientering
I'm alive.
Hur ska man säga det, Sandra och orientering meningen smälter inte så bra ihop xC
Vi hatar på varandra okej men vi överlevde och både jag och orientering känner oss stolta, kanske är orienteringen ändå lite besviken att jag inte inte lyckades tappa bort mig så brutalt xD
...
Brutalt.
Jag var hos tandläkaren igår.
Jag har väldigt djupa gropar i några tänder och chansen att få hål i dom är mycket större.
Please, har adligt haft hål i tänderna.
Och nu.
Så ska dom borra det och lägga plast på det.
...
EXCUSE ME? EN BORRMASKIN ANVÄNDER MAN TILL TRÄ OCH ALLT MED INTE I MUNNEN FÖR ENHÖRNINGENS SKULL D:<
Och det blev ju inte bättre bär hon sa att tanden kommer bli iskall, det kommer låta jätte högt, och hela huvud kommer skaka och om jag ville ha bedövningsmedel.
...
Please hold mormors hand.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards