❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 29 april 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 april 2015 21:06

HALOJ
VET NI VAD
PÅ IDROTTEN KUNDE JAG VARA DJ
AND I JUST LIKE FUCK YEAH
OCH IMORGON KAN JAG OCKSÅ BESTÄM LÅTAR
SO HAPPY
Dock så ser inte klassen så glad ut med min musiksmak men hey, it's fab C:
Ida hade med sig en eyeliner (kolla vilka ord jag kan 8D ) till skolan idag för att måla tecken för sina böcker fandomen kompisar i klassen och i was just like morrhår.
Pls Ida måla morrhår på mig.
Så hel dagen gick jag med morrhår och en svart nos.
Kände mig extremt kawaii.
Men stakars enhörning som har spillt te jag måste verkligen träna på SO-provet imorgon.
Stackars blogg-chan D':
Känner att jag borde skriva fabulösare inlägg för de senaste veckorna så har det inte glittrat så mycket som det brukar göra :C
Så <3 inläggen som du tycker om och så ska jag stalka upp alla likes för att sedan undersöka vilka inlägg just du gillar ;u;
Det skulle hjälpa rengbågsgudinnan tekopp så mycket ;U;
...
nu känner jag mig kind of "Snälla kommentera och gilla detta så är ni bäst"' och ni är ju redan bäst so i got a problem there xD
NEJMEN NI FÅR HARE SÅ GÖTT FÖR JAG MÅSTE PLUGGA FÖR LIVET ÄR JU HEMSKT I VERKLIGHETEN



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards