❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 16 april 2015

Dessa inlägg borde ju förbaskat ha en egen kategori~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 april 2015 17:12

HAJ PÅ DEJ
SÅ TREVLIGT ATT SE DEJ HER.
ALLTSÅ HEJ PÅ DIG
Nu skakar vi hand
På allvar.
Vi skakar hand
SÅ JA DET GICK SÅ SNABBT SÅ MAN LA INTE MÄRKE PÅ DET :D
Befolkningen har ni tänkt på en sak att det inte finns någon regerings regel på om man ska skriva "dej" eller "dig" or?
Jag personligen som Sandra det första potatisen skriver "dig" för det låter...Ja det låter som det låter.
Okej till samtalet nu mellan bloggen och verkligheten.
De senaste dagarna har jag varit helt UGUUU och hur för sjutton suddgummin ska man förklara det då D:
Man kände sig trött och är ointresserad, ofta så bjuder jag ju på mig själv för jag är ju en sådan konstig gumma men de sensaste dagarna har jag bara inte orkat med det eller inte fangirlat heller så mycket jag brukar.
But nu har jag stalkat youtube och jag blir alltid fangirlig av mig och flummig så det blir ju bättre :'3
Fast sen så har jag träning.
Och jag måste seriöst plugga på engelska och No provet som man har på onsdag.
...
Nu så glömmer vi av den där hemska tanken.
Bort med den D:<
I have underbara förslag till vilka inlägg jag kan fixa så jag har ett lager här i famnen så jag ska verkligen ta åt mig de och fix något bra av det >:D

Bara för att vi ska ha en aning lite handling i inlägget så säger jag detta att jag verkligen avgudar Ouran high School host club och Tamaki är ju bara för go så man vill ju bara krama om honom ;u;
Dock jag jag inte läst så mycket But the feels scream C':

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards