❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 18 mars 2015

Onsdagar desu~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2015 16:51

Idag var det en bra dag c:
På idrotten så har vi börjat med kick Box och yes, jag blir varje dag närmare att bli en ninja! xD
Sen så kommer mitt paket som senast på tisdag -.-'
HUR LÄNGE TROR DOM ATT EN MÄNNISKA HAR TÅLAMOD ELLER? D:<
Om man nu kan komma på flygande bilar och sådant kan man väl komma på hur paket kan komma fram snabbare eller >n<
Jag har rätt bra tålamod men när det kommer till paket så nope.
Nope.
Jag får helt enkelt göra något annat så jag slutar tänka på det~
Bestämde mig att vänta tills de sista avsnitten av Shigatsu Wa kimi No Uso har kommit ut och kolla på den, för annars väntar man i en hel vecka och man vet att det är sista avsnittet som kommet ut, och så är alltid näst sista avsnittet så epic ;^;
Likadant blir det väl för Akatsuki No yona, vi får då se om det blir 24 ep eller om vi har the otaku lord-sama whatever på vår sida och det blir mera :3
Ska satsa på gintama nu när ännu en säsong ska komma ut att jag avslutar resten xD
Men ja, det är så det gammla vanliga när det gäller anime~
Gintama är ju helt enkelt bäst, är vid ep 166 och har avlutat den fighten mellan Otakus och Otsu-chan arc (fan club arc), de som skulle bli ett äkta fan club om jag minns rätt x'D
It was hilarious Cx
Tror att jag inte har nämt att Kamui har varit med nu~?
Ack, det var så mycket fangirl den stunden när han äntligen vissade sig so i dunno xD
Är på ep 14 på äventyr daga om ni är nyfikna och älskar den fortfarande >u<
SNART ÄR DET FREDAG
TAGGA TILL FREDAGEN
>:D

 
 
Bakaneko

Bakaneko

18 mars 2015 18:03

NO, INTE NINJA
NINJOR ÄR VÅRA STÖRSTA FIENDER
VÄLJ INTE DEN VÄGEN, SAMURAJENS VÄG ÄR MYCKET BÄTTRE ! Ò3Ó

Omg Kamui, visst är han underbar? Absolut i min Gintama Top 5 xD
Hoppas ditt paket kommer snart~

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 mars 2015 21:15

How could i have been so blind and stupid
....
Nej men det gör ju faktisk ont.
Känner mig som en gintama förädare D':
I WILL BE A SAMURAI
NO MATTER THE COST
I HAVE FOUND MAH DREAM
;u;
Kamui är ju Badass overloud, det är ju helt omöjligt att inte gilla Kamui ;w;
Kamui for the win~
TACK, LÅT OSS HOPPAS DET C':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards